فونیکسریمکسبهتام

اخبار ترافیکی نوروزی (۱۸۴)

مازندران، گیلان، قم، فارس و خراسان پرترددترین استان‌های کشور

عصر خودرو- جانشین فرمانده ناجا گفت: نوروز امسال شاهد افزایش ۱۵درصدی ترددهای جاده‌ای و کاهش ۸ درصدی تصادفات فوتی در کشور بوده‌ایم.

مازندران، گیلان، قم، فارس و خراسان پرترددترین استان‌های کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایلنا، سردار اسکندر مؤمنی در جمع خبرنگاران شهرستان پردیس با تبریک سال نو و با آرزوی سالی همراه با عزت، امنیت و آرامش برای همه مردم ایران اسلامی، گفت: ایام تعطیلات نوروزی 300 هزار نیروی پلیس از نقطه صفر مرزی تا عمق شهرها وظیفه ایجاد امنیت و آرامش و همچنین خدمت رسانی به مسافران نوروزی را بر عهده دارند.

    جانشین فرمانده ناجا با اشاره به کاهش حدود هشت درصدی تصادفات فوتی در تعطیلات نوروز تصریح کرد: علی‌رغم افزایش حجم سفرهای نوروزی و شرایط ناپایدار جوی شاهد کاهش هشت‌درصدی فوتی‌های حوادث رانندگی در مرحله دوم طرح نوروزی در کشور بوده‌ایم.

    وی نوروز امسال را یکی از امن‌ترین نوروزهای چند سال اخیر عنوان کرد و افزود: طرح نوروزی یک کار بزرگ و بی‌نظیر است که با تلاش همه دستگاه‌های امنیت‌ساز و خدمت‌رسان به ثمر می‌رسد که این ایام همه تلاش خود را به کار بسته‌اند و جا دارد از همه آنان تقدیر و تشکر کنم.

    مؤمنی با بیان اینکه محورهای مازندران، گیلان، قم، فارس و خراسان پرترددترین استان‌های کشور بوده، افزود: دو محور فیروزکوه و هراز که اصلی‌ترین راه‌های شمال کشور است درحوزه انتظامی شرق استان تهران است که اقدامات بسیار خوبی در حوزه ترافیکی ایام نوروز را شاهد بوده‌ایم.

    جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: در حوزه امنیتی و انتظامی با تدابیر صورت گرفته و سازماندهی 25 هزار تیم گشتی و 3300 ایستگاه پلیس ثابت و سیار شرایط ما به مراتب بهتر و شاهد بهبود کاهش جرایم به خصوص سرقت منزل و سرقت مسلحانه بوده‌ایم.

    جانشین فرمانده ناجا در پایان با مهم شمردن زمان بازگشت مسافران، افزود: تا امروز بیش از 70 درصد مسافران از تعطیلات خود بازگشته‌اند و باز هم به عزیزان و هموطنان توصیه می‌کنیم که بازگشت و زمان آن را مدیریت کنند و سفرهای خود را به دقایق پایانی موکول نکنند.

    سردار ناظری نیز در سخنانی با اشاره به راه‌اندازی و استقرار 25 ایستگاه پلیس در مسیر ترانزیت و تردد مسافران برای خدمات‌رسانی به آنان افزود: با برگزاری 15جلسه قرارگاه امام‌علی(ع) هماهنگی‌های لازم در راستای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی صورت گرفته است.

    وی گفت: این ایام بیش از 3000 نیروی پلیس در قالب 243 واحد گشت انتظامی، پلیس راه، پلیس راهور و 111 واحد گشت پیاده به کارگیری شده‌اند.

    فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: ایام تعطیلات نوروز 50 درصد کاهش تصادفات فوتی را نسبت به سنوات گذشته در شرق استان تهران شاهد بوده‌ایم.

    وی در بخش فرهنگی واجتماعی نیز گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون همکاران‌مان در معاونت اجتماعی بیش از 74 هزار بروشور وتراکت و 9000 مجله امین جامعه را در شهرستان‌های استان بین مردم و مسافران نوروزی توزیع کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو