فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در اولین روز کاری سال ۹۶:

سیتروئن اولین قسط مشارکت با سایپا کاشان را واریز کرد

عصر خودرو- دکتر جمالی گفت: قرارداد فی مابین سایپا با سیتروئن نهایی شده و در اواخر اسفند ماه ۹۵ اولین قسط مشارکت با سایپا کاشان توسط سیتروئن به حساب سایپا واریز شد.

سیتروئن اولین قسط مشارکت با سایپا کاشان را واریز کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، دکتر مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا در نشست نوروزی مدیران ارشد گروه ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و تقدیر از تلاش های انجام شده در سال 95 گفت: این تلاش ها بی شک موجب سربلندی سایپا شده و همه مدیران و کارکنان در این موفقیت دخیل بوده اند که شایسته تقدیر است.

    وی افزود: همه ما سال سختی را پشت سر گذاشته ایم و دستاوردهای آن تحقق بسیاری از مواردی بود که در سال 94 نشدنی به نظر می رسید و این نشانگر آن است اراده کرده ایم تا سایپا را به روزهای اوج خودش برگردانیم و معتقدم این انرژی و دانش در گروه سایپا وجود دارد.

    مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: در سال جدید در ملاقات های نوروزی با مقامات عالی رتبه کشوری این احساس کاملا مشهود بود که سطح توقعات مسئولان و مدیران ارشد نظام از سایپا به شدت افزایش یافته است.

    جمالی با اشاره به شرایط سخت تامین مالی، تامین قطعات، فروش و ... که در دو سال گذشته در سایپا حکم فرما بود، گفت: خوشبختانه امروز بسیاری از این موارد تسهیل شده و در حال اجرا است.

    وی تاکید کرد: آنچه به عنوان صدای سایپا شنیده می شود صدای تحقق اهداف مقام معظم رهبری و دولت در رشد تولید و ایجاد اشتغال است که در سال گذشته تحقق 57 درصدی برنامه های تولید بر اساس  برنامه منسجم در سایپا نشانگر این موضوع بوده است.

    مدیرعامل سایپا افزود: انتظار دارم آن چیزی که به عنوان برنامه های گروه سایپا مطرح می شود به عنوان قاموس تلقی کنیم و آنچه برای همه ما اهمیت دارد اجرای این برنامه ها در گروه است.

    وی افزود: خوشبختانه ترکیب مدیریتی گروه نشان دهنده این موضوع است که همه در اجرای برنامه ها همراه هستند.

    جمالی در خصوص برنامه های اصلی گروه سایپا در سال 96 گفت: ادامه روند افزایش تولید، همچنین کاهش هزینه ها در تمام سطوح شرکت با افزایش تولید و کاهش سرباره های قیمت از جمله برنامه های اصلی گروه سایپا در سال جاری است و می توانیم با مدیریت منسجم به این موفقیت دست یابیم و با این شرایط سایپا به روزهای اوج خود برخواهد گشت و این موضوع باید به عنوان مسیر راه در تمام بخش های گروه سایپا قرار گیرد.

    وی در ادامه گفت: توسعه محصول با این شتاب و قدرت قابل تصور نبود ولی خوشبختانه توانستیم در روزهای پایانی سال گذشته خودرو جدید کوئیک را رونمایی کنیم و امیدوارم در سال جاری نیز بر اساس برنامه ریزی انجام شده، خودرو جدید sp100 در زمان مقرر رونمایی شود و از تمامی همکاران انتظار دارم در تحقق پروژه sp100 کارهای محوله را به صورت ویژه پیگیری نمایند و بنده هم شخصا این موضوع را بررسی و پیگیری خواهم کرد.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص بحث صادرات محصولات تولیدی تاکید ویژه ای داشت و گفت: امیدوارم مشکلاتی که در سال گذشته در حوزه صادرات برای صنعت ایجاد شد، بر طرف شود و در سال جاری با فعال شدن سایت های تولیدی عراق، لبنان و الجزایر بتوانیم صادرات سایپا را با اهداف برنامه هماهنگ کنیم.

    جمالی گفت: گروه خودروسازی سایپا مجموعه رو به رشدی است و اذعان می کنم که در این مسیر همه همکاران دخیل بوده اند و کار اصلی با مدیریت و پشتکار و توانمندی تمام سطوح انجام شده و بنده نقش هماهنگ کننده این امور را به عهده داشته ام.

    وی افزود: در همه بخش های گروه سایپا، فعالیت ها به خوبی انجام می شود؛ در بخش قراردادهای خارجی، قرارداد فی مابین با سیتروئن نهایی شده و در اواخر اسفند ماه 95 اولین قسط مشارکت با سایپا کاشان توسط سیتروئن به حساب سایپا واریز شد.

    مدیرعامل سایپا تاکید کرد: در سال گذشته خوشبختانه هم به اهداف تولید دست یافتیم و هم کیفیت محصول را ارتقا دادیم هرچند که انتظارات مردم و اینجانب بسیار بالاتر است.

    وی در پایان از زحمات انجام شده در حوزه های قطعه سازی، تامین، تولید، فروش، خدمات پس از فروش، امداد خودرو و ...که در سال گذشته و در نوروز امسال خدمات ارزنده ای را ارائه کرده اند تقدیر و تشکر کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو