فونیکسریمکسبهتام

قائم مقام شرکت مدیا موتورز خبرداد:

تدارک گسترده مدیا موتورز برای فصل بهار

عصر خودرو- قائم مقام شرکت مدیا موتورز از تدارک گسترده این شرکت برای فصل بهار و آغاز کمپین فروش این شرکت همزمان با اعیاد رجب و شعبان خبر داد.

تدارک گسترده مدیا موتورز برای فصل بهار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، حمید نوروزی به استقبال گسترده از کمپین های فروش و طرح بازدید زمستانه این شرکت در سال گذشته اشاره کرد و افزود: خوشبختانه استقبال چشمگیری از برنامه های این شرکت در سال گذشته صورت گرفت و این حمایت ها موجب شد تا برنامه های متنوعی برای سال جدید در نظر بگیریم.
    وی ادامه داد: از این رو همزمان با اعیاد ماه رجب و شعبان، کمپین فروش اعیاد بهاری مدیا موتورز  آغاز خواهد شد و برنامه ریزی گسترده ای در این راستا صورت گرفته است. مدیا موتورز در سال گذشته در بحث فروش با توجه به برنامه های بلند مدت و استراتژی خود در بازار خودرو کشور، سیاست های متنوعی را به اجرا درآورد که خوشبختانه با استقبال نیز مواجه شد.
    قائم مقام شرکت مدیا موتورز خاطر نشان کرد: فروش خودرو  با شرایط بدون کارمزد، اقساط بلند مدت، سرویس های دوره ای رایگان و.... از جمله این سیاست ها به شمار می رود که در سال جدید نیز با آغاز کمپین فروش بهاری این طرح های متنوع ادامه خواهد داشت. حضور در نمایشگاه خودرو در شهرهای مختلف نیز از دیگر برنامه های سال پیش رو خواهد بود.
    نوروزی تصریح کرد: در سال گذشته با توجه به بررسی های صورت گرفته و نیاز موجود در بازار، خودروی سواری MG GT با مشخصات فنی و ایمنی چشمگیر روانه بازار گردید و مورد استقبال نیز قرار گرفت. این خودرو علی رغم گذشت مدت زمان اندک از عرضه، توانست در کلاس خود جای خود را به عنوان خودرویی ایمن و اسپرت پیدا کند.
    وی به برنامه های توسعه ای و بلند مدت شرکت مدیا موتورز به عنوان نماینده رسمی محصولات MG در ایران اشاره کرد و افزود: این مجموعه امیدوار است در اواسط سال جاری از خودروی جدید خود رونمایی کند. تدارکات لازم در این باره در حال انجام است و علاقمندان به محصولات MG   شاهد خودرویی چشم نواز خواهند بود.
    نوروزی در بخش دیگری از این گفتگو به فعالیت های این مجموعه در حوزه خدمات پس از فروش اشاره و عنوان کرد: مدیا موتورز در سال گذشته دو طرح بازدید زمستانه و طرح امداد نوروزی را با موفقیت به اجرا در آورد و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در این حوزه بزودی شاهد طرح بازدید تابستانی نیز خواهیم بود.
    وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با توجه به اهداف اصلی و  سیاست های بلند مدت برنامه ریزی شده، براساس اخرین ارزیابی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال گذشته، شرکت مدیا موتورز به عنوان نماینده رسمی محصولات MG در ایران در شرایط "انطباق زیاد" با الزامات قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش قرار گرفت و این مهم نشانگر توجه جدی مدیا موتورز به تکریم و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و همچنین خدمت رسانی و جلب نظر مشتریان است.
    نوروزی در پایان تصریح کرد: امیدواریم روند رو به رشد مدیا موتورز با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در سال 96 نیز ادامه یابد. گسترش شبکه عاملیت های فروش و خدمات پس از فروش بخشی از این روند رو به رشد در سال 96 خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو