فونیکسریمکسبهتام

از سوی ایرتویا اعلام شد

شرایط فروش اقساطی بدون بهره تویوتا پریوس با تحویل فوری+جدول

عصر خودرو- ایرتویا، نماینده رسمی تویوتا ژاپن در ایران شرایط فروش نقدی و اعتباری تویوتا پریوس را اعلام کرد که در میان آن‌ها خریداران می‌توانند از خرید اقساطی بدون بهره نیز برای خرید این خودرو بهره‌مند شوند.

شرایط فروش اقساطی بدون بهره تویوتا پریوس با تحویل فوری+جدول
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، ایرتویا در جدیدترین شرایط فروش خود، تیپ‌های مختلف تویوتا پریوس را با شرایط متنوع نقدی و اعتباری عرضه کرده است که در میان آن‌ها دو تیپ B (مدل‌های 2016) و تیپ T1 با شرایط اقساطی بدون بهره عرضه‌شده‌اند.
    بر اساس اعلام ایرتویا، قیمت خرید نقدی تویوتا پریوس تیپ B مدل 2016 معادل 150میلیون تومان است که در صورت خرید نقدی، خریداران از 5میلیون تومان تخفیف ویژه نیز بهره‌مند خواهند شد. به‌علاوه امکان خرید اعتباری این خودرو نیز فراهم ‌شده است که بر این اساس خریداران می‌توانند با پرداخت 76.3میلیون تومان در زمان ثبت‌نام، خودرو را با تسهیلات 60 میلیون تومانی و اقساط یک‌ساله بدون بهره خریداری کنند.
    علاوه بر این، ایرتویا پریوس تیپ T1 را نیز با اقساط بدون بهره عرضه می‌کند. قیمت خرید نقدی این خودرو 145میلیون تومان است که در صورت خرید نقدی از تخفیف 5 میلیون تومانی نیز بهره‌مند خواهید شد. برای خرید این خودرو به‌صورت اعتباری می‌توانید با پرداخت 70.9میلیون تومان خودرو را خریداری کنید و از 60 میلیون وام بدون بهره با بازپرداخت یک‌ساله بهره‌مند شوید.
    همه تیپ‌های پریوس عرضه شده از سوی ایرتویا به‌صورت تحویل فوری ثبت‌نام می‌شوند و خودروها علاوه بر گارانتی کلی 5 سال یا 150هزار کیلومتر، از گارانتی مجزایی برای باتری‌های سیستم هیبرید بهره‌مند هستند که 7 سال یا 200هزار کیلومتر را در برمی‌گیرد تا به این ترتیب خریداران این خودروها از بابت باتری‌های سیستم هیبرید این خودروها نگرانی نداشته باشند.


    جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط مختلف فروش ایرتویا می‌توانید به وبسایت این شرکت به آدرس www.irtoya.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو