فونیکسریمکسبهتام

جشن تولد ۲۰ سالگی چری در شانگهای

عصر خودرو: شب گذشته شرکت خودروسازی بزرگ چری به عنوان یکی از موفق ترین خودروسازان دولتی کشور چین بیست امین سالگرد تولد برند خود را جشن گرفت.

جشن تولد ۲۰ سالگی چری در شانگهای
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، برند چری که کار خود را در سال 1997 میلادی آغاز کرد شب گذشته در حضور خیل عظیمی از خبرنگاران تخصصی حوزه خودرو از سراسر کشور به همراه نمایندگان ارشد این شرکت از سراسر جهان بیست امین سالگرد تولد برند را جشن گرفت که این جشن بزرگ با رونمایی از دو خودرو مفهومی سنت شکن و پیشرو همراه بود.
در ابتدای مراسم خودرو مفهومی FV2030 که پیشتر در نمایشگاه بیجینگ سال گذشته رونمایی شده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود در معرض عموم قرار داشت اما رونمایی خاص و انحصاری مربوط به مفهومی کاملا جدید به نام چری تیگو کوپه آبی رنگ بود که توسط تیم تخصصی طراحی شرکت چری در کلاس شاسی بلند 5 در به فرمت کوپه به موازات برترین تکنولوژی های روز دنیا به مرحله اجرا درآمده بود.
در ادامه مراسم با صحبت مدیران ارشد شرکت چری و توضیح جزئیات دقیق و مو به مو از آخرین تکنولوژی های روز و انحصاری این برند و تفکیک دقیق پلتفورم های انحصاری چری مشخص شد که این برند حال می تواند تقریبا در تمامی سگمنت های مهم حال حاضر در جهان اقدام به تولید خودرو کند. ویژگی برتر پلتفورم‌های جدید چری به این شرکت اجازه می دهد با حفظ اشتراکات فنی در عین بهبود و تقویت فاکتورهای مهندسی پروسه تولید خودرو را ساده تر و ارزان تر کند که این کار در کاهش قیمت نهایی خودرو تولیدی تاثیر شگرفی خواهد گذارد.
پیشرانه و خط انتقال نیرویی که چری در آینده نزدیک محصولات خود به کار خواهد گرفت شامل آخرین نسل پیشرانه‌های توربو تزریق مستقیم بنزینی در کنار گیربکس‌های اتوماتیک دوآل کلاچ خواهد بود که ضمن کاهش میزان آلایندگی و مصرف سوخت عملکرد بسیار برجسته را نیز ارائه می‌دهد. پیشرانه های نوین نسل آینده شرکت چری همگی از نوع آلیاژ آلومینیومی مجهز به آخرین نسل از سیستم تزریق مستقیم سوخت و توربوشارژر و مکانیزم VVT دوبل مجهز خواهند بود تا از این رو بتوانند استانداردهای بسیار دشوار اروپایی و سپس آمریکایی را به منظور صادرات به این دوقاره پاس کنند.
این مراسم با رونمایی رسمی از جدیدترین محصول شرکت چری یعنی تیگو 7 اسپرت همراه شد. تیگو 7 اسپرت نسخه تغییر یافته و اصلاح شده شاسی بلند تیگو 7 است که در آینده بسیار نزدیک از سوی شرکت مدیران خودرو در کشورمان بصورت رسمی رونمایی خواهد شد. این خودرو زیبا در رنگ‌های مختلف و بسیار متمایز به تولید خواهد رسید که به پیشرانه بنزینی درونسوز توربو 4 سیلندر مجهز خواهد بود که برای انتقال قدرت به محور جلو از گیربکس دو کلاچ 6 سرعته اتوماتیک بهره می‌برد. ورود این خودرو به کشور ضمن افزایش تنوع سبد محصولات شرکت مدیران خودرو کار را برای رقبای هم رده بسیار سخت خواهد کرد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط