فونیکسریمکسبهتام

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران:

اقدامات دولت در کاهش آلودگی هوای تهران موثر بوده است

عصر خودرو- معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران ضمن تاکید بر اینکه اقدامات دولت در کاهش آلودگی هوای تهران موثر بوده است گفت: اگر هزینه ساخت اتوبان صدر صرف خرید واگن برای مترو در شهر تهران می‌شد سبب افزایش حمل و نقل عمومی در سطح شهر شده و کاهش آلودگی هوا را در پی داشت.

اقدامات دولت در کاهش آلودگی هوای تهران موثر بوده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، محمد رستگاری  گفت: در سال 92  زمان شروع به کار دولت، 44 درصد از روزهای هوای تهران آلوده بود و مردم هوای ناسالم تنفس می‌کردند. پس از شروع به کار دولت و اجرای برنامه‌هایی که در زمینه کاهش و بهبود آلودگی هوا داشت مانند ارتقای کیفیت سوخت، حذف مازوت و... از تعداد روزهای ناسالم کمتر شده است؛ به طوری که در پایان سال 95 این میزان به 24 درصد از کل روزهای سال رسید.

    معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران تاکید کرد: بهبود کیفیت هوا نشان دهنده این است که اقدامات موثر و مهمی توسط دولت انجام شده است و نیازمند آن هستیم که این اقدامات تدوام داشته باشد و دستگاه‌ها نیز وظایف خود را در این رابطه انجام دهند.

    رستگاری در پایان بیان کرد: اگر هزینه ساخت اتوبان صدر صرف خرید واگن برای مترو در شهر تهران می‌شد سبب افزایش حمل و نقل عمومی در سطح شهر شده و کاهش آلودگی هوا را در پی داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط