فونیکسریمکسبهتام

مدیربازاریابی و فروش سایپا:

تولید برخی خودروها برای ما ضررده است

عصر خودرو : سایپا هم در مورد تولید برخی خودرو‌ها ضرر می‌دهد، با این وجود سعی می‌کنیم قیمت‌ها را در راستای سیاست‌های دولت بازنگری کنیم.

تولید برخی خودروها برای ما ضررده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۷:۵۴

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از ایسنا فرامرز طاهری - مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، در مورد برنامه این شرکت برای قیمت گذاری روی محصولاتش گفت: تمام سعی خود را می کنیم تا به شکلی دست واسطه ها را از بازار خودرو کوتاه کنیم.
    وی تصریح کرد: برای ما فرقی نمی کند که کمیته ی خودرو تشکیل بشود یا قیمت گذاری به عهده ی خودروسازان قرار گیرد.
    مدیر بازاریابی و فروش شرکت سایپا در مورد تاخیر ها و بی برنامگی هایی که تاکنون در تشکیل جلسات کمیته ی خودرو وجود داشته است، گفت: این درست است که تاکنون جلسات نظم مشخصی نداشته اند، اما امیدواریم که اگر کار قیمت گذاری به این کمیته واگذار شده، جلسات هم از یک برنامه و روال مشخص پیروی کند.
    این مقام مسوول در سایپا تصریح کرد: شرکت سایپا تاکنون در مورد محصولات خود افزایش قیمتی اعمال نکرده است، ولی با توجه به این که برخی محصولات که قطعات آنها وارداتی است، ضرر ده هستند، این شرکت درخواست خود را برای افزایش قیمت برخی محصولات ارائه خواهد کرد؛ با این وجود تلاش سایپا این است که در راستای سیاست های دولت حرکت کنیم، حتی اگر در مورد برخی محصولات با ضرر دهی مواجه باشیم.

    کرمان موتوراکستریم