فونیکسریمکسبهتام

با ۴۰ میلیون تومان چه ماشین‌هایی می‌توانیم بخریم ؟

عصر خودرو- امروز می خواهیم خودروهای پژو پارس ال ایکس، رنو تندر ۹۰ ، پژو۲۰۶ اس دی وی۸ ، راین وی۵ ، برلیانس اچ۲۳۰ و سورن ای ال ایکس توربوی جدید را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم تا شما عزیزان بر اساس نیازتان بهترین گزینه را انتخاب کنید. خودروهایی که برای بودجه ۴۰ میلیونی مناسب می باشند.

با ۴۰ میلیون تومان چه ماشین‌هایی می‌توانیم بخریم ؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خراسان ، وی5 محصول چینی خودروسازی راین است. این خودرو کم فروش ترین و ناشناخته ترین عضو گروه است اما به علت وزن سبک 990 کیلویی دارای شتاب و مصرف سوخت مناسبی است که باعث شده کم مصرف ترین عضو گروه باشد. وی5 دارای فرمان برقی است که باعث شده نرم ترین فرمان گروه را داشته باشد.وی 5 دارای امکانات زیر است: روکش چرم صندلی ها، سنسور پارک عقب، رینگ آلومینیومی و مه شکن جلو.

       پژو206اس دی وی8

    206 بعد از پراید پرفروش ترین خودرو در بازار ایران است. خودرویی با امکانات و طراحی و موتور خوب اما گیربکس ضعیف. پژو 206 اس دی موتور ساکت و آرامی دارد که با پارس ال ایکس مشترک است.سیستم ترمز کمکی 206 اس دی (EBA) عملکرد خوبی دارد به نحوی که بهترین ترمزهای گروه را در اختیار 206 اس دی قرار می دهد. همچنین 206 با داشتن 4 ستاره ایمنی از سازمان یوروانکاپ ایمن ترین خودروی گروه است. در ضمن 206 بعد از تندر90 با کیفیت ترین عضو گروه است . امکانات 206 اس دی وی 8 عبارتند از: کولر اتوماتیک ،مه شکن ، ترمز کمکی ،صندلی های عقب تاشونده ،چراغ همراهی تا در منزل،  قفل اتوماتیک درها پس از حرکت و سیستم ام اف دی که شامل سنسور پارک تصویری عقب، نشانگر بازبودن درها و صندوق و کاپوت ، دماسنج ، مکالمه تلفنی و گوش دادن به موسیقی های روی گوشی از طریق خودرو ، نشانگر مسافت طی شده و زمان سپری شده و متوسط سرعت.

      رنو تندر90

    تندر90 با کیفیت ترین عضو گروه است و همچنین دارای بهترین گیربکس نیز می باشد اما امکانات کم و ارگونومی کابین ضعیفی دارد در ضمن سفت ترین فرمان را نیز در بین اعضای گروه داراست. ازجمله امکانات تندر می توان به رینگ اسپرت و کامپیوتر مصرف سوخت پیشرفته آن اشاره کرد.

       پژو پارس ال ایکس

    این خودرو پرطرفدارترین عضو گروه است و بیشترین هماهنگی را در طراحی داخلی و خارجی دارد ، موتورساکت و کابین آرامی دارد اما کندترین عضو گروه است و در عین حال پرمصرف ترین. لذت رانندگی پارس بیشتر از سایر اعضای گروه است. مهم ترین امکانات پارس ال ایکس عبارتند از:آیینه های تاشونده برقی راهنمادار ، چراغ نقشه خوانی ، سنسور پارک عقب، دکمه های روی فرمان مربوط به مکالمه تلفنی و سیستم صوتی ، مه شکن ،نشانگرسرعت متوسط ، کولر اتوماتیک ، رینگ اسپرت ، صندلی های برقی جلو و دریچه تهویه سرنشینان عقب

       سورن ای ال ایکس توربو

    هنگام رانندگی با سورن به یاد راندن سمندی می افتید که کمی سریعتر و زیباتر و مجهزترشده است. موتور توربوی آن واقعا عالی است. برای افرادی که در جاده ها رانندگی می کنند بهترین انتخاب است. در رانندگی شهری نیز به علت داشتن صندلی های خوب و فرمان نرم گزینه مناسبی است. در ضمن طیف وسیعی از امکانات را در اختیار شما قرار می دهد از جمله: کولر اتوماتیک، دماسنج، دریچه تهویه سرنشینان عقب، فرمان تلسکوپی ،کنترل سیستم صوتی و امکان برقراری تماس تلفنی از روی فرمان ، آیینه های تاشونده برقی گرمکن دار دارای راهنما ، دزدگیر ،سنسورپارک عقب ،سیستم آنتی ترپ و پاورویندو ، صندلی های جلو برقی ، شیشه های سولار ، سیستم عیب یاب مالتی پلکس با قابلیت نمایش وضعیت درها و خرابی های خودرو و سرعت متوسط و کیلومترتعویض روغن و فیلترهای خودرو.

    برلیانس اچ 230 دنده ای

    برلیانس نیز همانند وی 5 دارای فرمان برقی است اما گرانتر و بزرگتر و جادارتر از وی5 است همچنین دارای خدمات پس از فروش گسترده تری است . برلیانس شامل امکاناتی از قبیل: صندلی عقب تاشونده ، کامپیوتر مصرف سوخت و قفل خودکار درها پس از حرکت می باشد.

     

          اگر مصرف سوخت و نرمی فرمان  برای شما مهم است راین وی5 را انتخاب کنید.

         اگر ارگونومی کابین برایتان مهم است برلیانس را انتخاب کنید.

         اگر استایل کلی خودرو و لذت رانندگی برایتان مهم است  پارس ال ایکس را انتخاب کنید.

         اگر فقط به دنبال یک خودروی با کیفیت هستید تندر 90 را به شما پیشنهاد می کنیم.

         اگر شتاب و سرعت برایتان ارجحیت دارد سورن توربو بهترین انتخاب است.

        اگر به دنبال امکانات هستید بازهم فقط سورن توربو را انتخاب کنید.

         اگر ایمنی مهم ترین فاکتور برای شماست 206 اس دی را انتخاب کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو