فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۱۷

رونمایی از دو خودرو جدید کیا Pegas و K۲ Cross در نمایشگاه اتومبیل شانگهای

عصر خودرو- کیا موتورز از دو خودروی جدید کیا Pegas و K۲ Cross در نمایشگاه اتومبیل شانگهای ۲۰۱۷ رونمایی کرد.

رونمایی از دو خودرو جدید کیا Pegas و K۲ Cross در نمایشگاه اتومبیل شانگهای
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،کیا موتورز از دو خودروی کاملاً جدید در نمایشگاه اتومبیل شانگهای 2017 رونمایی کرد.

    ارزش بالا، نهایت کارایی و طراحی کاملا جدید در سدان کوچک شهری پگاس

    خودروی پگاس یک خودروی سدان کوچک شهری و k2 یک کراس اوور شهری کوچک می باشد که طراحی و مهندسی هر دوی این این خودروها مختص بازار چین انجام شده است. خودروی کیا پگاس با توجه به نیاز بازار چین و تکیه بر زبان طراحی کیا و در نظر گرفتن حداکثر کارایی خودرو و استفاده از آخرین تکنولوژی ها به بازار معرفی شده است. طراحی عریض و اسپورت جلو پنجره خودرو پیرو سمبل طراحی کیا، پوزه ببر Tiger noise می باشد که در تمامی خودروهای کیا به چشم می خورد.

    طراحی و تولید این خودرو به صورت اختصاصی برای بازار چین در نظر گرفته شده است و جذب قشر جوان چین هدف طراحی این خودرو می باشد که نسبت به رقبای خود یک سروگردن بالاتر می باشد. فاصله بین دو  چرخ این خودرو (2570 میلی متر) باعث شده است که فضای داخلی بسیار وسیع و گسترده برای تمامی مسافران در جلو و عقب خودرو فراهم شود بعلاوه صندوق عقب بزرگ و پر حجم این خودرو (475 لیتر) آن را به یک خودروی ایده آل برای سفر تبدیل نموده است. همچنین استفاده از سانروف بزرگ در این خودرو در کنار زیر آرنجی های صندلی جلو باعث افزایش راحتی و لذت در سفرها شده است.

    قوای محرکه پگاس یک موتور MPI 1.4 لیتری با قدرت 95 اسب بخار و گشتاور 133 نیوتون متر می باشد. این خودرو دیفرانسیل جلو می باشد و با دو نوع گیربکس 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک قابلیت سفارش دارد. پگاس در نیمه دوم سال 2017 به بازار چین عرضه می شود.

    K2 cross، طراحی یک خودروی کراس اوور شهری کوچک

    طراحی این خودرو براساس خودروی سدان شهری K2 انجام شده است و در طراحی آن قابلیت های شهری در اولویت کار قرار داشته اند. این خودرو در مقایسه با K2 هاچ بک 45 میلی متر ارتفاع بیشتری دارد.

    برای متفاوت کردن این خودرو نسبت به نمونه سدان، Roof rack برای قابلیت حمل بار بیشتر، جلو پنجره جدید و قطعات آیرودینامیک در عقب خودرو به کار گرفته شده است.

    خریداران این خودرو حق انتخاب دو نمونه موتور 1.4 لیتری با 100 اسب بخار قدرت و 132 نیتون متر گشتاور و یا موتور 1.6 لیتری با قدرت 123 اسب بخار و گشتاور 151 نیوتون متر را خواهند داشت. همچنین این موتور ها مجهز به سیستم CVVT دوگانه می باشند که باعث افزایش کارایی خودرو می شود. گیربکس شش سرعته دستی و اتوماتیک در این خودرو به کار گرفته شده است.

    براساس برنامه ریزی انجام گرفته، K2 cross در نیمه دوم سال 2017 روانه بازار می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم