فونیکسریمکسبهتام

برنامه تولید خودروساز آلمانی در سال ۲۰۱۷ منتشر شد

فولکس واگن پرکارتر از همیشه+عکس

عصر خودرو- نقشه راه تولید محصولات فولکس واگن در ماههای آینده منتشر شد.

فولکس واگن پرکارتر از همیشه+عکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، فولکس واگن در نیمه نخست سال 2017 تولید مدل‌های اطلس، آرتئون و نسخه عریض تر نسل دوم تیگوان را شروع خواهد کرد.

    این برنامه تولید نشان می‌دهد که خودروی بعدی که در برنامه تولید فولکس واگن قرار دارد، خودروی شهری پولو، چیزی بین فولکس آپ و گلف، است.

    تولید پولو قرار است ماه آینده شروع شود و این به این معنی است که احتمالا در هفته های آینده به صورت آنلاین معرفی خواهد شد. این موضوع چندان تعجب آور نیست زیرا در حال حاضر تصاویری از این خودرو تقریبا بدون استتار منتشر شده است.

    همچنین اولین فولکس T-Roc در ماه اوت از خط تولید بیرون خواهد آمد. فولکس تی راک عضو جدید خانواده محصولات فولکس واگن است که پایین تر از تیگوان و به عنوان کوچک ترین کراس اور خودروساز آلمانی قرار می‌گیرد. 

    همچنین مدلهای الکتریکی فیدئون(Phideon) و ویرتوس(Virtus)  نیز در لیست انتظار تولید قرار دارند و رونمایی مختصری به ویژه در مقایسه با دیگر مدلهای در صف تولید این شرکت خواهند داشت.

    فیدئون PHEV نسخه الکتریکی مدل کنونی است و منحصرا در بازار چین به فروش می‌رسد و ویرتوس اساسا فولکس پولو صندوقدار است.

    فولکس واگن "توارگ" طبق این برنامه قرار است در ماه نوامبر معرفی شود. این خودرو دیگر بزرگترین SUV فولکس واگن نخواهد بود و این افتخار در حال حاضر به اطلس رسیده است. اما توارگ همچنان لوکس ترین و گرانترین خودرو این شرکت در آینده نزدیک باقی خواهد ماند. این SUV لوکس با استتار مختصر شکار دوربین‌ها شده و مشخص است که طراحی خود را از کانسپت T-Prime GTE که سال گذشته در پکن رونمایی شده، الهام گرفته است. 

    آخرین خودرویی که فولکس واگن در سال 2017 تولید می‌کند مدل جتا(Jetta) است. منابع آگاه می‌گویند این خودرو روی پلتفرم متغیر MQB ساخته شده و قرار است تولید آن در ماه دسامبر در آمریکای شمالی شروع شود. انتظار می‌رود این خودرو سال آینده میلادی در نمایشگاه دیترویت رونمایی گردد.

     

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم