فونیکسریمکسبهتام

تا ماه ژوئن

بزرگترین پارکینگ خودروهای الکتریکی در فنلاند ساخته می‌شود

عصر خودرو- اگرچه در حال حاضر فقط ۱۰۰۰ دستگاه خودروی الکتریکی در کشور فنلاند تردد می‌کند، اما روند احداث یک پارکینگ خودروهای الکتریکی با ظرفیت ۲۵۰ دستگاه در این کشور در جریان است.

بزرگترین پارکینگ خودروهای الکتریکی در فنلاند ساخته می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از موتور1، بیورن نیلند، مالک یک دستگاه تسلا و علاقمند به خودروهای الکتریکی ماه گذشته از یک پارکینگ قابل توجه برای خودروهای الکتریکی در اسلو نروژ رونمایی کرد. تا جایی که ما می‌دانیم این بزرگترین پارکینگ برای خودروهای الکتریکی در جهان است.

    اکنون فنلاند در حال برنامه ریزی برای ساخت یک پارکینگ سرپوشیده مخصوص خودروهای الکتریکی با ظرفیت 250 دستگاه خودرو است که دو برابر اندازه پارکینگ اسلو است.

    این پارکینگ در حال حاضر در مرکز اصلی وارما در سالمیساری هلسینکی تحت احداث است. کار احداث این پارکینگ  در ماه آوریل شروع شده و قرار است تا ماه ژوئن به پایان برسد. این پروژه حاصل همکاری بین وارما و پارکیساهکو  است. هر زمان که این مرکز تکمیل شود، پارکیساهکو تراکنش های مالی برای سفارش شارژ خودرو را انجام می‌دهد

    وی گفت: این یکی از تازه ترین نشان هایی است مبنی بر اینکه پارکینگ های خودرو در جهان به تجهیزات شارژ مجهز خواهند شد. 

    این مراکز به شارژرهای پرسرعت مجهز می‌شوند. شارژرهای متعددی در این پارکینگ‌ها متناسب با نیازهای کاربران وجود خواهند داشت.

    پیش بینی میشود تا سال 2030 حدود 250 هزار دستگاه خودروی الکتریکی در خیابانهای فنلاند تردد کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط