فونیکسریمکسبهتام

از سوی ایرتویا عرضه می‌شود

فروش نقدی و اقساطی لکسس NX با تحویل فوری و مدل ۲۰۱۷+جدول

عصر خودرو- ایرتویا، نماینده رسمی تویوتا ژاپن در ایران لکسس NX را با شرایط متنوع نقدی و اقساطی با تحویل فوری عرضه می‌کند که در آن می‌توانید با پیش‌پرداخت ۱۵۵ میلیون تومانی، این کراس‌اوور محبوب لکسس را خریداری کنید.

فروش نقدی و اقساطی لکسس NX با تحویل فوری و مدل ۲۰۱۷+جدول
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، لکسس NX یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوور‌های بازار ایران و البته پرفروش‌ترین محصول لکسس در بازار ایران است. ایرتویا، نماینده رسمی تویوتا ژاپن در ایران برای جلب رضایت خریداران این خودرو، مدل‌های مختلف لکسس NX را با شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری و تحویل فوری عرضه کرده است.


    لکسس NX هم‌اکنون با دو قوای محرکه در مدل‌های NX200t و NX300h (هیبرید) عرضه می‌شود و ایرتویا هر دو مدل را با شرایط نقدی و اعتباری در تیپ‌های مختلف عرضه می‌کند.
    لکسس NX200t هم‌اکنون در سه تیپ Exclusive، F Sport SPT2 و F Sport فول آپشن عرضه می‌شود که همه آن‌ها مدل 2017 هستند و به‌صورت تحویل فوری عرضه می‌شوند. قیمت خرید نقدی این خودروها از 315 تا 398 میلیون تومان است و البته ایرتویا شرایط فروش اعتباری را نیز برای آن‌ها در نظر گرفته است که در آن بسته به تیپ خودرو، می‌توان خودروها را با پیش‌پرداخت‌های از 155 تا 298 میلیون تومان خریداری کرد و بقیه قیمت خودرو را در اقساط یک‌ساله پرداخت کنید.
    در مدل‌های NX300h با قوای محرکه هیبرید، قیمت خرید نقدی خودروها در تیپ‌های G فول آپشن، G فول آپشن F Sport و C فول آپشن، بین 335 تا 363 میلیون تومان است که ایرتویا امکان خرید اعتباری با پیش‌پرداخت 175 تا 263 میلیون تومان را فراهم کرده است و پرداخت اقساط خودروها یک‌ساله خواهد بود.
    تمامی NXهای عرضه شده از سوی ایرتویا مدل 2017 هستند و هزینه بیمه شخص ثالث سال اول، مالیات بر ارزش‌افزوده، هزینه شماره‌گذاری و فیش عوارض 10درصد در قیمت آن‌ها در نظر گرفته شده است. تمامی خودروها دارای 5 سال یا 200هزار کیلومتر گارانتی ایرتویا هستند تا خریداران از این نظر نگرانی نداشته باشند.
    جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش ایرتویا می‌توانید به وبسایت این شرکت به آدرس www.irtoya.com مراجعه نمایید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو