فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج خبر داد:

۳۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در سنندج نوسازی می شود

عصر خودرو- مدیر عامل سازمان تاکسی رانی شهرداری سنندج گفت : از ۸۰۰دستگاه تاکسی فرسوده در سطح شهر ۵۰۰دستگاه نوسازی شد و ۳۰۰ دستگاه دیگر هم بعد ازطی مراحل اداری نوسازی می شوند.

۳۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در سنندج نوسازی می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، عرفان فتحی امروز سه شنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران استان در سنندج گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسی در زندگی روزمره شهروندان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

    وی  بیان کرد:  در حال حاضر3090 دستگاه تاکسی در سطح شهر آماده خدمت رسانی به شهروندان سنندجی بوده که از این تعداد هزار و 504 دستگاه گردشی و هزار و 586 دستگاه نیز مسیری است.

    وی عنوان کرد : عمر مفید کار تاکسی در سطح شهر 15 سال است و تاکسی های که بیش از 15 سال کار کرده باشند جزء خودروهای فرسوده محسوب می شوند.

    فتحی با اشاره به اینکه در راستای نوسازی  ناوگان تاکسیرانی  طرح ثبت نام  از رانندگان تاکسی همزمان با سراسر کشور در سال 94 انجام شد،بیان کرد: بر اساس بررسی های به عمل آمده 800دستگاه تاکسی در شهر سنندج بیش از 15 سال کار کرده  و جزء ناوگان فرسوده تاکسیرانی محسوب می شند که تمامی این تاکسی ها  در طرح نوسازی  ثبت نام نمودند.

    وی از نوسازی 70درصدی ناوگان تاکسیرانی سنندج خبر داد و گفت: از 800دستگاه تاکسی  فرسوده 500دستگاه نوسازی و تبدیل به احسن شده اند و 300دستگاه باقیمانده نیز پس از انجام مراحل اداری نوسازی خواهند شد.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج افزود: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری به ویژه تاکسی می تواند نقش مهمی در راستای رفاه حال شهروندان و حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلوگی هوا و کاهش آلایندگی ایفا کند.

    فتحی در خصوص ثبت نام کارت سوخت خودروهای دیزل درون شهری هم گفت : از زمان اجرای طرح ثبت نام تاکنون مشخصات 500خودرودر سامانه سوخت درج شده است و سهمیه سوخت برای این ماشین ها صادر شده است.
    وی عنوان کرد:  در راستای کاهش سهمیه سوخت مالکان خودروهای دیزل باری درون شهری هرچه سریعتر نسبت به   ثبت نام  خودروهای خود اقدام نمایند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط