فونیکسریمکسبهتام

با حضور برندهای متنوع؛

چهارمین نمایشگاه خودرو البرز با استقبال بی سابقه مواجه شده است

عصر خودرو- چهارمین نمایشگاه خودرو البرز به عنوان اولین رویداد خودرویی کشور در سال ۹۶، با حضور متنوع شرکت­ ها و برندها و استقبال مشارکت کنندگان مواجه شده که در مقایسه با دوره ­های قبل بی سابقه است.

چهارمین نمایشگاه خودرو البرز با استقبال بی سابقه مواجه شده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تانا، تنوع برند در بخش خودروهای سواری و افزایش استقبال از سوی تولیدکنندگان و تامین کنندگان قطعات و مجموعه­ های خودرو و حضور شرکت های تازه وارد علاوه بر مشارکت­ کنندگان سنتی از ویژگی­ های این دوره نمایشگاه نسبت به سه دوره قبل است.

    برپایه این گزارش در بخش خودرو، حضور شرکت­ های ایران خودرو، ایران خودرو دیزل، سایپا، پارس خودرو، سایپا کاشان، جهان نوین آریا(نیسان)، آرین موتور(میتسوبیشی)، مدیران خودرو و کارمانیا، قطعی و در نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت.

    همچنین بخش قطعات و مجموعه­ های خودرو نیز به دلیل جذابیت بازار البرز مورد توجه تولیدکنندگان و تامین کنندگان قرار گرفته و در دوره چهارم برای اولین بار مشارکت کنندگان بخش قطعات در سالن اختصاصی و مجزا حضور می­ یابند.

    این گزارش می­ افزاید با توجه به تمایل به مشارکت شرکت­ های ستاره ایران(مرسدس بنز)، آسان موتور(هیوندایی)، اطلس خودرو(کیا) و کرمان موتور از طریق نمایندگی­ های استانی خود، بخش خودرو سواری با گستردگی بیشتر برپا خواهد شد.

    خاطر نشان می­ شود نمایشگاه خودرو البرز از تاریخ 13 تا 16 تیرماه و در 4 بخش اصلی خودرو (سواری، تجاری)، قطعات و مجموعه­ های خودرو، دوچرخه و موتور سیکلت برگزار خواهد شد.
    چهارمین نمایشگاه خودرو البرز با استقبال بی سابقه مواجه شده است

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم