فونیکسریمکسبهتام

دو گام مهم ایساکو برای مقابله با قطعات تقلبی

عصر خودرو- ایساکو به منظور تامین امنیت و شناسایی قطعات تقلبی از قطعات اصلی در سال های اخیر «سامانه پیامکی اصل بخرید» را در اختیار مشتریان قرار داده تا علاوه بر اطمینان خاطر از اصالت قطعات خود، از هرگونه جعل و تقلب و آسیب های احتمالی به مصرف کنندگان و خودروها جلوگیری کند.

دو گام مهم ایساکو برای مقابله با قطعات تقلبی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس ، در سال های اخیر تولید و توزیع قطعات یدکی غیر اصل و با کیفیت پایین و در بسته بندی های تقلبی در بازار به نحوی رواج یافته که تشخیص اصل بودن قطعات برای مشتریان بسیار سخت و گاها غیر ممکن شده، این در حالی است که استفاده از این  قطعات علاوه بر تحمیل هزینه‌های مالی زیاد، در بخش  اقلام و قطعات ایمنی خطرات جانی را نیز برای مشتریان به همراه دارد.


    برمبنای این گزارش، هر چند در سالهای گذشته، قطعات تقلبی با بسته بندی های مخصوص به خود در بازار عرضه شده است، اما در سال‌های اخیر، بسیاری از  قطعات تقلبی به کشور وارد و همزمان با چاپ جعبه‌های تقلبی تحت عنوان قطعه اصلی، بسته‌بندی و به قیمت قطعه اصلی به مشتری عرضه می شود.

    این گزارش می افزاید، در طرح اصالت قطعه که به منظور جلوگیری از عرضه قطعات تقلبی اجرایی شده، مصرف‌کنندگان می‌توانند پس از خرید قطعه، شماره بارکد درج شده بر روی بسته‌بندی آن را به شماره 300031 پیامک کرده و بلافاصله پس از ارسال پیامک، از اصالت داشتن و یا نداشتن قطعه از طریق پیام کوتاه آگاه شوند.

    ایساکو همچنین به منظور جلوگیری از کلاهبرداری و تقلب در بازار قطعات یدکی، نزدیک به دو سال است که سامانه همراه (موبایل اپ) خود را در اختیار مشتریان قرار داده است. در این طرح که با هدف ارتباط دو سویه با مشتریان محصولات ایران خودرو صورت گرفته، خریداران قطعات یدکی به راحتی می توانند از اصالت کالا و قطعه خریداری شده اطمینان حاصل کنند.

    در این اقدام که برای اولین بار در صنعت خودرو کشور صورت گرفته، دارندگان محصولات ایران‌خودرو می‌توانند با ثبت شماره شاسی خودرو، کد یا شرح قطعه مورد نظر در اپلیکیشن همراه ایساکو، به لیست و قیمت قطعات دسترسی یابند.

    بی‌تردید اجرای این طرح‌ها توسط شرکت ایساکو در چند سال اخیر ضمن افزایش ضریب اعتماد و اطمینان مشتریان به شرکت ایساکو،کمک موثری به مشتریان محصولات ایران خودرو در راستای شناسایی قطعات اصلی بوده است.

    حال در شرایطی که همچنان شاهد عرضه گسترده قطعات یدکی تقلبی، به عنوان مشکلی جدی در کشور هستیم، بی شک خرید قطعات یدکی از نمایندگی و فروشگاه‌های مجاز ایساکو و استفاده از سامانه پیامکی اصالت قطعه و نصب سیستم موبایل اپلیکیشن ایساکو ضمن اطمینان 100 درصدی مشتریان از اصالت قطعه، گامی مهم در جلوگیری از عرضه و فروش قطعات تقلبی در بازار خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو