فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری:

فرآورده های آلوده از پمپ بنزینی در آمل تخلیه شد

عصر خودرو- سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: عرضه اشتباهی نوع فرآورده نفتی در یکی از پمپ بنزین‌های شهرستان آمل، این جایگاه تا اطلاع ثانوی تعطیل و فرآورده های آلوده تخلیه شد.

فرآورده های آلوده از پمپ بنزینی در آمل تخلیه شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،عباس خلیل پور  درباره چگونگی وقوع حادثه و خطای پمپ بنزین و عرضه سوخت گازوئیل بجای بنزین در یک جایگاه در محور هراز را بیان کرد: این اتفاق در پمپ بنزینی در حدود 10 کیلومتری آمل رخ داد و تعدادی از خودروهایی که از این جایگاه سوختگیری بنزین کردند به دلیل آلودگی خودرو متوقف شدند.

    خلیل پور علت این اتفاق را سهل انگاری کارگر تخلیه دانست و اظهار کرد: با بستن سهوی شیلنگ تخلیه نفتکش حامل نفتگاز به مخزن بنزین جایگاه، باعث آلودگی یک مخزن بنزین جایگاه شد و به تعدادی خودرو که در حال سوخت گیری بودند صدمه وارد شد.

    خلیل پور ادامه داد: کارگر تخلیه سریعاً عملیات تخلیه به مخزن جایگاه را قطع و مدیریت جایگاه با هماهنگی رئیس ناحیه و مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری جایگاه را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرد.

    سخنگوی منطقه ساری اذعان کرد: مقدار تقریبی 8 هزار لیتر فرآورده نفتگاز وارد مخزن بنزین شد که از مخزن آلوده در مجموع 75 هزار لیتر فرآورده توسط نیروهای عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری تخلیه و به مقصد انبار نفت ساری هدایت شد.

    خلیل پور توضیح داد: این اتفاق ناخوشایند برای تعدادی از خودروهای سواری رخ داده که منجر به وارد شدن خسارت به مالکان آن شد که با هماهنگی فوری انجام شده چند اکیپ تعمیرکار و امدادخودرو در محل پمپ بنزین مستقر شدند و با تخلیه و شستشوی باک خوردروهای نسبت به تعمیر آنان اقدام شد.

    وی گفت: همزمان با تخلیه باک خودروها و به منظورپشگیری از احتمال آتش سوزی، چند دستگاه خودروی آتش نشانی نیز در محل این پمپ بنزین مستقر شدند.

    خلیل پور تاکید کرد: کلیه خسارات خودروهای آسیب دیده توسط مدیر جایگاه نقدی پرداخت شد و علاوه بر آن یک باک بنزین سوپر به صورت رایگان تحویل مشتریان شد و رضایت آن‌ها به طور کامل جلب شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو