فونیکسریمکسبهتام

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان از سوی ایرتویا اعلام شد

فروش تویوتا با تخفیف‌های ویژه و شرایط فروش اعتباری

عصر خودرو:شرکت ایرتویا شرایط فروش جدید محصولات خود را به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان اعلام کرده است که این بار علاوه بر تخفیف‌های ویژه و شرایط مناسب فروش اعتباری، خریداران این خودروها در طرح بزرگ حمایت از کودکان مبتلا به سرطان نیز شرکت خواهند کرد.

فروش تویوتا با تخفیف‌های ویژه و شرایط فروش اعتباری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹:۰۰
  • 1
  • 1
  • 1
  • فروش تویوتا با تخفیف‌های ویژه و شرایط فروش اعتباری

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، بر اساس اعلام ایرتویا به‌عنوان نماینده رسمی تویوتا ژاپن در ایران، بخشنامه فروش ماه مبارک رمضان ایرتویا که با نام "هر خرید، یک امید" در نظر گرفته شده است شامل تمام محصولات این شرکت است.
شرکت ایرتویا که همواره فعالیت‌های خیرخواهانه را در راس محورهای ارزشی خود قرار داده و همان‌طور که از قبل فعالیت‌هایی در راستای مسئولیت اجتماعی انجام داده است، این بار نیز مانند سال گذشته به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح "هر خرید، یک امید" را به جهت حمایت از کودکان مبتلا به سرطان اجرا نموده است.
در این طرح به ازای هر خرید مشتریان از محصولات تویوتا و لکسوس، شرکت ایرتویا هزینه یک ماهِ درمان یک کودک وابسته به موسسه خیریه محک را متقبل می‌شود. در بخشنامه جدید، خریداران محترم می‌توانند خودروی تویوتا پریوس را در دو تیپ C و 3 با شرایط متنوع شامل نقدی و اقساطی تهیه  نمایند.
خریداران تویوتا پریوس علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف 4 میلیون تومانی در خرید نقدی، دو سال سرویس دوره‌ای رایگان برایشان در نظر گرفته می‌شود. البته استفاده رایگان 2 ساله از این سرویس تنها برای خریداران نقدی امکان‌پذیر است. سرویس‌های رایگان شامل سرویس اولیه 1000 کیلومتر و 8 سرویس دوره‌ای حداکثر تا کارکرد 40000 کیلومتر می‌باشد. همچنین در این طرح خریداران می‌توانند از تسهیلات 60 میلیون تومانی بدون بهره با بازپرداخت 15 ماهه و یا تسهیلات 80 میلیون تومانی با کارمزد 15% با بازپرداخت 24 ماهه برای هر دو تیپ خودروی پریوس استفاده کنند. ضمن اینکه به جهت تسهیل در شرایط خرید بدون بهره، تاریخ اولین قسط، سه ماه پس از انعقاد قرار داد در نظر گرفته می‌شود.
تویوتا راوفور تیپ T3-E نیز دارای یک سال بیمه بدنه رایگان (خرید نقدی) است. ضمن آنکه تسهیلات 65 و 80 میلیون تومانی به ترتیب با باز پرداخت 10 و 24  ماهه برای این مدل در نظر گرفته شده است.
در طرح "هر خرید، یک امید" لکسوس NX با شرایط جدیدی به فروش می‌رسد. مدل‌های 2017 لکسوس NX200 SPT2 و NX300 C با تسهیلات 90 میلیون تومان بدون بهره و بازپرداخت 12 ماهه و یا یک سال بیمه بدنه رایگان (خرید نقدی) بفروش می‌رسد. همچنین در فروش ویژه مدل 2017 لکسوس NX300 EU FP6 تسهیلات 60 میلیون تومانی بدون بهره با بازپرداخت 6 ماهه و یا بیمه بدنه یک‌ساله رایگان (خرید نقدی) در نظر گرفته شده است. همچنین برای این خودرو مطابق روال سابق امکان بهره‌مندی از تسهیلات 120 میلیون تومانی با بازپرداخت 12 ماهه نیز فراهم است.
در شرایط فروش مشارکتی لکسوس NX200t نیز مشتریان با توجه به شرایط خرید خود از تخفیف 6،5 و 7 میلیون تومانی بهره‌مند خواهند شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس این شرکت  http://www.irtoya.com مراجعه کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
      آرشیو