فونیکسریمکسبهتام

مذاکره برای راه‌اندازی جایگاه‌های کوچک سوخت در تهران

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از مذاکره بین شرکت‌های برند و شهرداری برای راه اندازی جایگاه‌های کوچک سوخت در تهران خبر داد.

مذاکره برای راه‌اندازی جایگاه‌های کوچک سوخت در تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، منصور ریاحی  با بیان اینکه یکی از مشکلات شهرهای بزرگ از جمله تهران برای راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت گران بودن زمین است، اظهار کرد:برای این مشکل راهکارهای مختلفی در نظر گرفته شده که یکی از این راهکارها راه‌اندازی جایگاه‌های کوچک سوخت است.

    وی ادامه داد: سناریوی احداث و راه اندازی جایگاه‌های کوچک سوخت در اصفهان و قم اجرا شده و چند شهر دیگر از جمله تبرزی و مشهد نیز از این طرح استقبال کرده‌اند. برای اجرای این طرح شرکت‌های برند وارد شده و جایگاه‌های کوچک سوخت را با همکاری شهرداری‌ها راه‌اندازی می‌کنند. البته صلاحیت شرکت‌های برند توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تایید می‌شود و مکانی که جایگاه‌های کوچک باید احداث شوند نیز توسط این شرکت تعیین و تایید می‌شود.

    مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در ادامه درمورد راه‌اندازی جایگاه‌های کوچک سوخت در تهران توضیح داد: برای راه‌اندازی جایگاه‌های کوچک سوخت یک تا دو شرکت برند با شهرداری وارد مذاکره شده‌اند و چنانچه شهرداری‌ها با این موضوع موافقت کنند در تهران هم شاهد افتتاح این جایگاه‌ها خواهیم بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط