فونیکسریمکسبهتام

در جشنواره ملی بهره وری معرفی شد:

سایپا جزء ۱۰ تجربه موفق بهبود بهره وری

عصر خودرو- گروه خودروسازی سایپا برای سومین سال متوالی موفق به کسب لوح تقدیر و سپاسنامه از هشتمین جشنواره ملی بهره وری شد.

سایپا جزء ۱۰ تجربه موفق بهبود بهره وری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، از میان پروژه های ارائه شده گروه خودروسازی سایپا به جشنواره ملی بهره وری، دو پروژه «برنامه ریزی پیشامدگرا» و «پیاده سازی سیستم کانبان الکترونیکی (اقلام غیرپلیمری) خط تولید مونتاژ سراتو» از معاونت برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا، جزء 10 طرح برتر انتخاب و به ترتیب موفق به کسب لوح تقدیر و سپاسنامه از این جشنواره شد.

    بر اساس این خبر، همسو با سند راهبردی توسعه بهره وری گروه سایپا و در راستای ترویج فرهنگ بهره وری و ارزشهای سازمانی، اداره توسعه بهره وری معاونت اداری و توسعه منابع انسانی گروه سایپا همه ساله نسبت به شناسایی وگردآوری پروژه های بهره وری واحدهای مختلف سایپا اقدام و به صورت هفتگی پروژه های بهره وری  و مدیریت هزینه را که در مدیریتها و معاونت ها تعریف می شوند مورد بررسی قرار میدهد.

    بر همین اساس و با حمایت های مدیریت عامل گروه سایپا، مقوله اهتمام به بهره وری در این گروه نهادینه شده و در سند جامع اخلاقی سایپا نیز به عنوان یکی از ارزشهای سازمانی به آن تاکید شده و در سال گذشته بالغ بر 104 میلیارد تومان کاهش هزینه و افزایش درآمد برای شرکت سایپا کسب شده است.

    این گزارش می افزاید: تنظیم برنامه ریزیهای آتی در تولید، یکی از مهمترین اهداف پروژه برنامه ریزی پیشامدگرا بوده به گونه ای که مجموعه اتفاقها در انتها بیشترین تطبیق را با برنامه خواهد داشت و برنامه ریزی پیشامدگرا چندین سال است که در شرکت در حال انجام است و سایپا با این پروژه  به نقاط بسیار خوبی دست یافته است.

    گفتنی است اختتامیه هشتمین جشنواره ملی بهره وری به مناسبت روز ملی بهره وری در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد و از برترین شرکت های بهره ور ملی تقدیر به عمل آمد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو