فونیکسریمکسبهتام

به مناسبت ورود اولین سری محصولات رنو تراکس به کشور

خط تولید آریا دیزل موتور، میزبان سری T رنو

عصر خودرو:اولین سری محصولات جدید رنو تراکس به کشور وارد شد تا پس از بررسی های نهایی فرایند تولید در خط آغاز شود.

خط تولید آریا دیزل موتور، میزبان سری T رنو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶:۰۰
  • 1
  • خط تولید آریا دیزل موتور، میزبان سری T رنو
  • 1

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، مهدی نیازی، قائم مقام مدیرعامل شرکت آریا دیزل موتور در گفت و گوی کوتاه با عصر خودرو عنوان کرد: 8 دستگاه از محصولات سنگین رنو شامل 6 دستگاه سری T و یک دستگاه از هر دو سری K و C برای بررسی های نهایی و آموزش پرسنل آریادیزل به منظور مونتاژ و تولید محصولات جدید رنو در خط تولید این شرکت واقع در اشتهارد، به کشور وارد شدند.

او ادامه داد: اولین هدف از واردات این 8 دستگاه خودرو سنگین رنو در ابتدا بازاریابی محصول است. موارد دیگری چون تامین خودرو نمونه برای شو روم؛ آماده سازی و آموزش مهندسان خط تولید آریا دیزل و همچنین رونمایی موازی نمونه وارداتی در کنار اولین نمونه تولید داخل است که این رو نمایی در 20 تیرماه انجام خواهد شد.

نیازی گفت: در حال حاضر قطعات CKD اولین سری از مدل T رنو تراکس نیز به گمرک کشور وارد شده است که با حضور مهندسان فرانسوی در محل تولید خودرو و تکمیل فرایند آموزش تیم مهندسی و پرسنل شرکت آریا دیزل، مونتاژ این قطعات نیز آغاز خواهد شد.

او افزود: توجه به این نکته که پس از فرانسه، ایران دومین کشوری است که مجوز تولید سه سری سنگین وزن T، C و K رنو تراکس را دارد و افتخار این مهم ازآن شرکت آریا دیزل موتور است. دو خوردویی که در تصویر مشاهده می شود دو مدل K و C است هستند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط