فونیکسریمکسبهتام

مشکل ساز شدن محدودیت پلیس برای تردد کامیون‌ها

عصر خودرو- سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: محدودیت هایی که راهنمایی و رانندگی برای تردد کامیون ها در روز در نظر گرفته مشکل ساز شده است، چراکه دو نهاد پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری تهران زیر چتر یک مدیریت واحد قرار ندارند.

مشکل ساز شدن محدودیت پلیس برای تردد کامیون‌ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تردد کامیون ها در شهر تهران به هنگام استراحت مردم، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر تهران به دلیل اهمیت موضوع بارها اعتراض خود را در این باره مطرح کرده اما به نتیجه ای نرسیده است.

    وی با بیان اینکه فعالیت این خودروها در شب درست نیست، افزود: اساسا انجام کارهای ساختمانی در شب سر و صدای زیاد ایجاد می کند و این شکل از کار از نظر شورای شهر تهران نادرست است.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: زمان تخلیه بار در شب سر و صدای بسیار زیادی به وجود می آید و باعث می شود که مردم شب ها در رنج و زحمت زندگی کنند.

    تقی پور با اشاره به راه حل برطرف کردن این موضوع گفت: در تمام دنیا از قطعات پیش ساخته برای ساختمان ها استفاده می شود، در حالی که در ایران اینگونه نیست و همین موضوع هم باعث می شود زمانی که کارگران مصالح را تخلیه و بارگیری می کنند، آلودگی صوتی ایجاد شود.

    وی اضافه کرد: محدودیت هایی که راهنمایی و رانندگی برای تردد کامیون ها در روز در نظر گرفته مشکل ساز شده است، چراکه دو نهاد پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری تهران زیر چتر یک مدیریت واحد قرار ندارند.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: تا زمانی که آنها زیر یک چتر واحد قرار نداشته باشند این مشکل همچنان باقی است و راه حل مناسبی که عملی باشد برای آن وجود نخواهد داشت.

    تقی پور گفت: مقررات و محدودیت هایی وضع شده اما اینکه یک راه حل عملیاتی اتخاذ شود تاکنون پیدا نشده است، به همین دلیل برای حل این مشکل اگر پیشنهادی از طریق شهروندان یا نهادهای دیگر مطرح شود در شورا بررسی خواهیم کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو