فونیکسریمکسبهتام

شرایط فروش استثنایی خودروهای MG با اقساط بدون کارمزد

عصر خودرو- شرکت مدیاموتورز نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش خودروهای MG در ایران، فروش خودروهای MG GS و MG GT را با تخفیف‌های استثنایی آغاز کرد.

شرایط فروش استثنایی خودروهای MG با اقساط بدون کارمزد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، بر مبنای شرایط فروش این شرکت، مشتریان می‌توانند مبلغ خودرو را طبق شرایط متنوع، اقساط بلند مدت و بدون کارمزد خریداری و از تخفیف نقدی قابل توجه نیز بهره‌مند شوند. جهت رضایت هر چه بیشتر مشتریان، در کنار گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر تسهیلاتی نظیر 3 سرویس رایگان و بیمه بدنه رایگان نیز در نظر گرفته شده است.
    در این شرایط فروش، خودروی سواری جذاب MG GT مدل 2016 با احتساب مالیات بر ارزش افزوده 115 میلیون تومان قیمت را به خود اختصاص داده که در صورت خرید نقدی، 6 میلیون تومان تخفیف برای خریداران در نظر گرفته شده است.
    همچنین امکان خرید این خودرو با پیش‌ پرداخت 40 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت در زمان ثبت نام و 10 میلیون تومان یک ماه پس از ثبت نام نیز وجود دارد و الباقی بهای این خودرو با توجه تخفیف 2 میلیون تومانی خرید اقساطی، در دو حالت به شرکت پرداخت می‌شود. بازپرداخت یک‌ساله معاف از کامزد بوده و در بازپرداخت 18 ماهه، 15 درصد کارمزد وجود دارد. تحویل این سدان جوان پسند طی 7 روزکاری برای مشتریان انجام می‌شود.
    شاسی بلند محبوب MG GS مدل 2017 نیز با احتساب مالیات بر ارزش افزوده 172 میلیون تومان به صورت نقدی به فروش می‌رسد که خریداران آن از 5 میلیون تومان تخفیف نقدی مدیا موتورز استفاده می‌کنند. تحویل خودرو مورد اشاره 7 روز کاری می باشد.
    مشتریان می‌توانند در طرح فروش اقساطی این خودرو، 2 میلیون تومان تخفیف دریافت کنند. فروش اقساطی در دو مرحله پرداخت 70 میلیون تومان در زمان ثبت‌نام و 20 میلیون تومان یک ماه پس از ثبت‌نام و 80 میلیون تومان تسهیلات، فعال است. اقساط 8 ،12 و 15 ماهه از جمله ویژگی های این طرح به شمار می رود. در شرایط اقساط 8 ماهه، کارمزدی لحاظ نشده است. زمان در نظر گرفته شده برای تحویل این خودرو در شرایط اقساطی 21 روزکاری می باشد.
    علاقه‌مندان برای مشخصات کامل محصولات مدیاموتورز و اطلاع از شرایط فروش ویژه می‌توانند به عاملیت های فروش شرکت در سراسر کشور و وب سایت www.mediamotors.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 23529000 تماس حاصل نمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو