فونیکسریمکسبهتام

از سوی انجمن فناوری دیزل آمریکا اعلام شد:

کدام رسوایی؟! فروش خودروهای دیزلی افزایش یافته است

عصر خودرو- به رغم رسوایی آلایندگی خودروهای دیزلی، فروش این نوع خودروها همچنان در حال افزایش است.

کدام رسوایی؟! فروش خودروهای دیزلی افزایش یافته است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، یک گزارش جدید از سوی انجمن فناوری دیزل نشان می‌دهد سفارش خودروهای دیزلی در آمریکا سال گذشته 280 هزار دستگاه افزایش یافته است.
    این افزایش به رغم تمام اخبار منفی پیرامون رسوایی آلایندگی فولکس واگن و دیگر خودروسازان که هم اکنون تحت تحقیق است، صورت گرفته است.
    در این میان ایالت تگزاس آمریکا بیشترین سفارش خودروهای دیزلی را در سال 2016 داشته و پس از آن کالیفرنیا و فلوریدا، واشنگتن، پنسیلوانیا، کارولینای شمالی، کلرادو، اورگان، جورجیا و ایلی نوی قرار دارند.
    این تحلیل براساس تازه ترین آمار تردد خودروها که توسط موسسه IHS Automative جمع آوری شده، صورت گرفته است.
    برخی ایالات آمریکا شاهد افزایش قابل توجه در سفارش خودروهای دیزلی بوده اند و ایالت ورمونت با 35.6 درصد افزایش از سال 2015 تا 2016 در صدر فهرست قرار دارد. ایالت ماین(Maine) با 29.3 درصد در رتبه دوم و نیوهمپشایر با 12.1 درصد سوم است. دیگر ایالت هایی که بیشترین افزایش سفارش خودروهای دیزلی را داشتند شامل میشیگان(10.4 درصد)، کلمبیا(8.5 درصد)، ویسکانسین(8.2 درصد)، اورگان(7.8 درصد)، هاوایی(7.1 درصد)، مونتانا(6.7 درصد) و واشنگتن(6.3 درصد) هستند.
    این رشد زمانی تاثیرگذارتر میشود که بدانیم تعداد مدل های موجود خودروهای دیزلی در بازار در سال گذشته در مقایسه با 2015 رقم 25 درصد کاهش یافته است. به گفته انجمن فناوری دیزل
    در حال حاضر بیش از 8 میلیون خودروی سواری دیزلی در آمریکا تردد می‌کند.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط