فونیکسریمکسبهتام

نخستین خودروهای برلیانس H۲۰۰ شرکت پارس خودرو تحویل مشتریان شد

عصر خودرو- نخستین خودروهای برلیانس H۲۰۰ تولیدی شرکت پارس خودرو عصر امروز (دوشنبه) در آیینی با حضور ناصر آقامحمدی مدیرعامل شرکت پارس خودرو تحویل مشتریان شد.

نخستین خودروهای برلیانس H۲۰۰ شرکت پارس خودرو تحویل مشتریان شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، در این مراسم که در محل شرکت پارس خودرو برگزار شد، 15 خودروی برلیانس H200 تولیدی این شرکت تحویل 15 نفر از مشتریان شد.
    شاهین آرپناهی مدیر فروش شرکت پارس خودرو در این مراسم اظهار داشت: پس از فروش موفق برلیانس H300، از ابتدای امسال تولید این خودرو در سری H200 در شرکت پارس خودرو آغاز شد.
    وی با اشاره به تولید 200 هزار دستگاه خودرو از سوی گروه پارس خودرو در سال گذشته، خاطرنشان کرد: در بررسی انجام شده در این شرکت، نخستین خواسته مشتریان مقوله ایمنی خودروها بود که محصولات سری H200 موفق به کسب پنج ستاره کیفی شده است.
    آرپناهی تصریح کرد: برخورداری از استاندارد آلایندگی یورو 5 از دیگر ویژگی های این خودروهاست که طراحی آن توسط شرکت فارینای ایتالیا و طراحی شاسی آن از سوی شرکت پورشه انجام گرفته است.
    به گزارش ایرنا، سری H200 شامل دو خودروی برلیانس H220 و H230 است. هر دو خودرو دارای موتور با عملکرد بالا مجهز به VVT، گیربکس AMT 6 سرعته، سیستم فرمان الکتریکی هوشمند (EPS)، سیستم ترمز ABS و EBD، سانروف و با استاندارد آلایندگی یورو 4 EOBD هستند.
    برلیانس H230 خودرویی با وزن خالص 1194 کیلوگرم، چهار سیلندر، 16 سوپاپ، با حجم موتور 1498 سی سی است که حداکثر قدرت آن 103 اسب بخار در 5800 دور بر دقیقه است. طول این خودرو 4390 میلیمتر، عرض آن 1703 میلیمتر و ارتفاع آن 1482 میلیمتر است.
    همچنین برلیانس H220، خودرویی با وزن خالص 1184 کیلوگرم، چهار سیلندر، 16 سوپاپ، با حجم موتور 1498 سی سی است که حداکثر قدرت آن 103 اسب بخار در 5800 دور بر دقیقه است. طول این خودرو 4170 میلیمتر، عرض آن 1703 میلیمتر و ارتفاع آن 1482 میلیمتر است.
    بهمن ماه پارسال خط تولید خودروی برلیانس H200 با چهار محصول از شرکت سایپا به پارس خودرو منتقل شد.
    خودروی برلیانس از 2 سال پیش تاکنون در بازار ایران حضور دارد.
    شرکت پارس خودرو هم اکنون در زمینه انجام تحقیق و توسعه مشترک، داخلی سازی قطعات، انجام توافقنامه برای تشکیل جوینت ونچر بین سایپا و برلیانس و تنوع بخشی به آپشن ها برای پاسخگویی به نیاز مشتریان، با شرکت بریلیانس چین همکاری دارد.
    ناصر آقامحمدی مدیرعامل پارس خودرو در این مراسم افزود، خوش نامی امروز این شرکت حاصل یک عمر تلاش، دانش، سرمایه گذاری، احساس مسوولیت و تعهد به خوب بودن است.
    به گفته وی، مطابق ارزیابی شرکت بازرسی و کنترل کیفیت، همه خودروهای تولیدی این شرکت دارای 3 ستاره کیفی به بالا هستند.
    آقامحمدی با اشاره به منحصر بفرد بودن این خودرو در بازه قیمتی خود، ابراز امیدواری کرد این باور را به مشتریان القا کنیم که پارس خودرو تعهد به کیفیت را در سرلوحه کار خود قرار داده است

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو