فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

دورگه آلمانی سوئدی ولوو به ایران می آید

عصر خودرو – شنبه ۲۷ خرداد شماره ۳۴۶ هفته نامه خودرو امروز به همراه ضمیمه خودرو امروز پلاس موتورسیکلت به روی دکه خواهد رفت.

دورگه آلمانی سوئدی ولوو به ایران می آید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این شماره از هفته نامه پای صحبت های مهدی جمالی؛ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا؛ می نشینیم و او از بی جایگزین قیمتی بودن پراید می گوید.
    رویدادهای هفته ای که گذشت را با "نخستین اتوبوس الکتریکی ایران درشیراز"، "قیمت گذاری خودرو در دستور کار شورای رقابت قرار ندارد"، "ایران خودرو تنها مرجع فروش پژو 2008 است"، "برلیانس C3 به زودی به ایران می آید"، "دستور پلیس برای شماره گذاری ب ام و X3 و X4" و "معرفی حامیان رسانه ای نمایشگاه خودرو البرز" مرور می کنیم و در بازار هفته به بررسی انواع تجهیزات روشنایی خودرو و قیمت آن ها می پردازیم.
    همانند هفته های پیشین با مطالبی در خصوص جدیدترین محصولات صنعت خودروجهان سری به جهان خودرو می زنیم و در ادامه با مدیر بازاریابی نگین خودرو "برنامه های گسترده رنو برای بازار ایران" را مرور می کنیم.
    "لوکس گرایی به سبک خاص" گزارشی از گردهمایی خودروهای تیون شده ثباتی را ارائه می کند و جک S5اتومات همراه آزمایش بلندمدت ما خواهد بود. "آشنایی با محصولات تمام دوران کونیگ زگ"، "بررسی هیوندای i40 در بازار دست دوم ها" و "بررسی سری Pure Excellence کامیون های داف" دیگر مطالب خواندنی صفحات پیش روی خوانندگان خواهند بود.
    در ادامه با "گاومیش های اسرارآمیز" پروژه های ناتمام لامبورگینی در دوران افولش را مرور می کنیم و "اهمیت دیسک ترمز و استفاده از آن در چرخ جلو" و "بررسی ایرادات ناشی از خرابی سیم سبقت" به مسایل فنی هفته می پردازند.
    در کنار جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز ضمیمه موتورسیکلت هم با تازه های دنیای موتورسیکلت و دوچرخه در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. "ملاقات با موتورسیکلت KTM DUKE250"، "آشنایی با 10 موتورسیکلت گران جهان"، "جدیدترین قیمت انواع موتورسیکلت"، "محبوب ترین موتورسیکلت 250 سی سی آفرود ایران"، "پادشاهان طرح ویو بازار ایران" و ده ها مطلب خواندنی دیگر در این ضمیمه منتشر شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو