فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل فولکس واگن:

مدل های جدید برای ما افزایش فروش و سوددهی خواهند آورد

عصر خودرو: مدیرعامل فولکس واگن می‌گوید این برند در حال پیشبرد تلاش ها برای بالا بردن سوددهی خود در برند اصلی گروه خود است و انتظار دارد سال آینده به مدد مجموعه ای از مدل های جدید تجارت قوی داشته باشد.

مدل های جدید برای ما افزایش فروش و سوددهی خواهند آورد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از رویترز، برند اصلی گروه خودروسازی فولکس واگن در پی هزاران مورد تعدیل نیرو یا کاهش تولید قطعات و برخی مدلها برای تامین سرمایه حرکت به سمت خودروهای الکتریکی و فناوری‌های جدید در دوران پس از رسوایی آلایندگی، دستخوش تغییرات و تجدید ساختار گسترده ای شده است.

هربرت دیس مدیرعامل برند فولکس واگن در این گروه خودروسازی به رویترز گفت: در سال جاری میلادی بیش از 10 مدل جدید شامل آرتئون و همچنین فولکس پولو(یکی از پرفروش ترین خودروهای تاریخ فولکس) بازطراحی شده، باعث افزایش تقاضای محصولات فولکس واگن خواهند شد.

دیس در مراسم معرفی نسل جدید پولو گفت: ما در حال پیشرفت خوبی هستیم. 2018 سال خوبی برای فولکس واگن خواهد بود.

حاشیه سود عملیاتی این شرکت در سه ماهه اول 2017 نسبت به دوره مشابه سال قبل که 0.3 درصد بود به 4.6 درصد جهش کرده است. اما آمار همچنان نسبت به حاشیه سود عملیاتی رقبایی همچون پژو-سیتروئن و رنو عقب تر است اما در حال نزدیک شدن به هدف گذاری بلندمدت شش درصدی فولکس واگن برای سال 2025 است.

دیس گفت: هدف فولکس واگن برای 2017 اینست که عملکرد خود را در سه ماهه اول که سود عملیاتی اش از 73 میلیون یورو به 869 میلیون یورو افزایش یافت، حفظ کند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم