فونیکسریمکسبهتام

آغاز همزمان طرح امداد تابستانی و عید سعید فطر سایپا

عصر خودرو- مدیر عامل شرکت امداد خودرو سایپا گفت: خدمت رسانی به مسافران در طرح ویژه تابستانی از اول تیرماه آغاز شده و تا ۲ مهر ماه اجرا می شود. همچنین در قالب طرح ویژه عید سعید فطر از یکم الی ۹ تیرماه سال جاری به مدت۹ روز در مسیرهای منتهی به مصلی تهران و محل های برگزاری نماز عید فطر در کلانشهرها و شهرهای زیارتی و محورهای پرتردد کشور خدمات امدادی انجام می شود.

آغاز همزمان طرح امداد تابستانی و عید سعید فطر سایپا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، بهزاد پناهی گفت: امداد خودرو سایپا به مناسبت عید سعید فطر طرح ویژه خدمات امدادی را در مسیرهای منتهی به مصلی تهران و محل های برگزاری نماز عید فطر در کلانشهرها و شهرهای زیارتی و همچنین محورهای پرتردد کشور به مدت9 روز اجرا می کند.
    مدیرعامل امدادخودروسایپا در عین حال از اجرای طرح امداد تابستانی سایپا از یکم تیرماه تا 2 مهر ماه خبرداد و افزود: در این طرح مسیرهای پرتردد برای استقرار پایگاه های ویژه مورد بازنگری قرار گرفته و افزایش یافته است.
    وی گفت: در طرح امداد تابستانی مانند طرح های گذشته ناوگان امدادی گروه سایپا برای خدمت رسانی رضایت بخش بصورت سراسری و هماهنگ با سایر ارگان های زیربط در آمادگی کامل بسر می برند. همچنین همزمان با برگزاری نماز عید سعید فطر و به منظور رفاه حال نمازگزاران و مسافرانی که عازم سفر هستند، شرکت امداد خودرو سایپا طرح خدمات امدادی ویژه عید سعید فطر را از یکم الی 9 تیرماه سال جاری  به اجرا در می‌آورد.
    مدیر عامل شرکت امداد خودرو سایپا، بهینه سازی ناوگان امدادی سایپا، بازرسی های محسوس و نامحسوس حضوری از ناوگان امدادی توسط کارشناسان گروه خودرو سازی سایپا، توسعه و نوسازی ناوگان، تجهیزات نوین مرکز پیام امداد خودرو و سیستم ناوبری هوشمند و پشتیبانی کامل شبکه در تامین و تدارک قطعات خودرو را از ویژگیهای طرح امداد تابستانی سایپا برشمرد.
    پناهی با بیان اینکه هدف از فعالیت خدمات پس از فروش سایپا آسودگی خیال هم وطنان در سفر است، گفت: هموطنان گرامی در صورت نیاز جهت دریافت خدمات امدادی خود  می توانند بصورت شبانه روزی با شماره 096550 تماس حاصل نمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو