فونیکسریمکسبهتام

سوغات آلمانی ها در پساتحریم به ایران رسید؛

اعلام رسمی ورود محصولات لینده

عصر خودرو: صبح روز پنج شنبه جشن بازگشت شرکت لینده آلمان به ایران به میزبانی گروه صنعتی مومنین با حضور مدیران ارشد شرکت لینده ، مدیران شرکت آکسون ماشین آرینا برخی فعلان صنعت لجستیک و حمل و نقل و نیز تولیدکنندگانی از صنایع مختلف در محل هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

اعلام رسمی ورود محصولات لینده
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲:۰۰
  • اعلام رسمی ورود محصولات لینده
  • اعلام رسمی ورود محصولات لینده
  • اعلام رسمی ورود محصولات لینده
  • اعلام رسمی ورود محصولات لینده
  • اعلام رسمی ورود محصولات لینده
  • اعلام رسمی ورود محصولات لینده
  • اعلام رسمی ورود محصولات لینده
  • اعلام رسمی ورود محصولات لینده
  • اعلام رسمی ورود محصولات لینده
  • اعلام رسمی ورود محصولات لینده
  • اعلام رسمی ورود محصولات لینده
  • اعلام رسمی ورود محصولات لینده
  • اعلام رسمی ورود محصولات لینده
  • اعلام رسمی ورود محصولات لینده
  • اعلام رسمی ورود محصولات لینده
  • اعلام رسمی ورود محصولات لینده
  • اعلام رسمی ورود محصولات لینده
  • اعلام رسمی ورود محصولات لینده
  • اعلام رسمی ورود محصولات لینده
  • اعلام رسمی ورود محصولات لینده
  • اعلام رسمی ورود محصولات لینده
  • اعلام رسمی ورود محصولات لینده
  • اعلام رسمی ورود محصولات لینده
  • اعلام رسمی ورود محصولات لینده
  • اعلام رسمی ورود محصولات لینده
  • اعلام رسمی ورود محصولات لینده
  • اعلام رسمی ورود محصولات لینده

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» در ابتدای این مراسم محمدهادی مومنین رییس هیات مدیره گروه صنعتی مومنین، ضمن معرفی خود به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره شرکت آکسون ماشین آرینا نماینده جدید شرکت لینده مهمترین انگیزه گروه صنعتی مومنین در همراهی کردن این برند در کشور را ناشی از درک شرایط تولید کننده ایرانی دانست و گفت: لیفتراک و تجهیزات انباری به عنوان یکی از ابزارهایی که در تمام صنایع مورد استفاده قرار می گیرد با کیفیت و خدماتی ارائه باید به یکی از دغدغه های مهم مدیران صنایع کشور تبدیل شود .
رییس هیات مدیره گروه صنعتی مومنین در خصوص بازگشت دوباره لینده به بازار ایران گفت:  طی دو سال اخیر بررسی بسیار دقیقی در مورد برندهای مختلف صنعت لجستیک صورت داده ایم  و اکنون با اطمینان می گوییم که لینده از معدود برندهایی است که در این مقطع از شرایط سیاسی دنیا به صورت مستقل، با اطمینان و به صورت رسمی اقدام به حضور پررنگ، فعال و علنی در بازار ایران کرده است و لذا می تواند تکیه گاه به نسبت مطمئنی برای صنایع مظلوم کشورمان باشد.
اهم برنامه های جدید لینده در ایران
در ادامه این مراسم، ترکی پور مدیرعامل شرکت آکسون ماشین با ابین اینکه این مراسم جهت اعلام رسمی آغاز مجدد فعالیت لینده در ایران پس از دوران تحریم ها است  گفت: ما در شرکت اکسون ماشین تلاش داریم تا سطح رضایتمندی مشتریان وفادار خویش را با اجرای برنامه های مختلف ارتقا دهیم.
ترکی پور در ادامه به بیان اهداف جدیدی که شرکت لینده در ایران به دنبال تحقق آن است، پرداخت و گفت:  لازم به ذکر است که ارزشمند بودن این اهداف موجب شد تا گروه صنعتی مومنین بهترین مدیران خود و حداکثر پشتیبانی مالی لازم را در قالب شرکت آکسون ماشین آرینا به کار بگیرد.
او در بیان اولین هدف این سرمایه گذار آلمانی به ارتقاء سطح خدمات پس از فروش و گسترش شبکه آن اشاره کرد و گفت: واقعیت آن است که لینده در اروپا در زمینه خدمات پس از فروش برندی پیشتاز است و توانسته سطح استاندارد غیر قابل باور و منحصر به فردی را ایجاد نماید. در زمینه تامین قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان زنجیره قوی ای طراحی شده است بطوریکه اگر در هر نقطه از اروپا یک تکنسین تا حداکثر قبل از ساعت سه بعد از ظهر هر روز سفارش قطعه ای را ثبت نماید در این صورت آن تکنسین حتی اگر قطعه مورد درخواست او در انبار قطعات یدکی آن کشور وجود نداشته باشد تا قبل از ساعت هشت صبح روز بعد قطعه درخواستی خود را داخل ون سرویس خود خواهد یافت. تصریح میکنم که زنجیره تامین قطعه به محض دریافت درخواست بصورت شبانه روزی فعالیت مینماید و چه بسا قطعه درخواست شده از کارخانه آلمان به کشور مورد درخواست تکنسین ارسال و در نیمه های شب، تیم ارسال کننده که سوئیچ یدک ون سرویس آن تکنسین را در اختیار دارد قطعه مورد درخواست را داخل ون آن تکنسین قرار دهد.
مدیرعامل شرکت آکسون ماشین آرینا تاکید کرد: لینده در کشور فرانسه بیش از هزار تکنسین دارد که هر یک دارای یک دستگاه خودروی ون مجهز هستند که در این خودروهای سرویس تمام ابزار ها و برخی قطعات یدکی پر مصرف وجود دارد. با توجه به تعداد بالا و گستردگی محل استقرار تکنسین ها میانگین فاصله جغرافیایی هریک از مشتریان با تکنسین مسئول آن مشتری کمتر از هشتاد کیلومتر است و به این ترتیب امکان منعقد شدن قراردادهای تعمیر و نگهداری که در آنها زمان توقف دستگاه ها کمتر از چهار ساعت باشند فراهم و اجرا شده است.
او ادامه داد: واضح است که دید لینده به سازمان خدمات پس از فروش مشابه دیدگاه یک سازمان نظامی است و به این ترتیب نتایج بدست آمده در زمینه خدمات پس از فروش این برند در اروپا بسیار متفاوت است. بر همین اساس لینده در نظر دارد تا بتواند در چند فاز مختلف سطح خدمات پس از فروش محصولات خود در ایران را به سطح خدمات پس از فروش خود در اروپا نزدیک نماید.
ترکی پور دومین هدف را قراردادهای سرویس کامل (Full Service Contract) برشمرد و گفت: لینده در این زمینه پیشتاز است به نحوی که بالای 80 درصد لیفتراک¬های عرضه شده در اروپا توسط این کمپانی توسط این قرارداد پشتیبانی می¬شوند. لینده قصد دارد این باب را نیز در ایران باز کند. این قرارداد متضمن آن است که مشتری فقط به فعالیت خود فکر کند و هیچ نگرانی از بابت تامین قطعات و خدمات مرتبط نداشته باشد.
این مقام مسئول سومین هدف را ارایه لیفتراک های اجاره ای (Rental) اعلام کرد و گفت: یکی از روش¬هایی که لینده در اروپا جهت بهره¬مندی مشتریان از محصولات لینده ارائه می-دهد، اجاره لیفتراک است. لینده در نظر دارد برای اولین بار به طور رسمی و در قالب نمایندگی خود، این خدمت را در ایران ارائه دهد.
ترکی پور طراحی انبار همزمان با انتخاب تجهیزات انباری را نیز به عنوان هدف دیگر لینده در حضور مجدد خود در ایران دانست و اظهار داشت: لینده در نظر دارد تا همکاری خاصی بین شرکت های سازنده قفسه بندی با متخصصین فروش تجهیزات انباری و لیفتراک لینده تشکیل دهد که حاصل این همکاری بدست آمدن بهترین، حرفه ای ترین و پر راندمان ترین انبارهای مورد نیاز مشتریان می باشد چرا که طراحی بهینه سیستم فقسه بندی بدون شناخت دقیق تجهیزات انباری و لیفتراک ها و همچنین فروش تخصصی تجهیزات انباری و لیفتراک ها بدون شناخت دقیق سیستم های قفسه بندی و شرایط انبار امری است غیر ممکن.
او در بیان دیگر برنامه های جدید لینده نیز گفت: ارایه عرضه الحاقیه (Attachment) دیگر برنامه جدید لینده در حضور مجدد خود در ایران است. بطوریکه در اروپا هریک از صنایع الحاقیه های خاص خودشان را دارند. با توجه به تنوع صنایع موجود در ایران، لینده برآن است تا متناسب با نیاز هر صنعت، مشتریان را با الحاقیه¬های مناسب آن¬ها آشنا نموده و خدمات مربوط به آن را نیز ارائه کند.
حضور مستقیم لینده نیز برنامه بعدی مورد اشاره ترکی پور بود. به گفته وی هرچند سابقه شاخه ماشین آلاتی گروه صنعتی مومنین در زمینه عرضه لیفتراک و تجهیزات انباری حدود چهار سال می باشد ولیکن آنچه که امیدبخش است حضور مستقیم مدیران و متخصصین لینده می باشد. وی افزود: لازم به ذکر است که طی پنج ماه اخیر هر پانزده روز یکی از متخصصین لینده به مدت یک هفته در محل شرکت آکسون ماشین آرینا حضور داشته و هریک امور مختلف فروش، قطعات، خدمات یا آموزش را برنامه ریزی و هدایت می نمودند.
ترکی پور در ادامه به موضوع ارتقا سطح سرویس و نگهداری پرداخت و در بیان چگونگی اجرای این برنامه جدید لینده در بازار ایران اظهار داشت: بدیهی است که کیفیت و طول عمر دستگاه های لینده نیاز خاصی به توضیح و توصیف ندارد. آنچه که شاید نیاز به تاکید مجدد داشته باشد آن است که  لینده در طراحی دستگاه های جدید خود استانداردهای بسیار بالایی را در زمینه مصرف انرژی، آلایندگی، ایمنی، ارگونومی، راندمان و قابل اعتماد بودن لحاظ کرده است و به تبع آن دستگاه های لینده دارای پیچیدگی هایی نیز می باشند. از این رو لینده در نظر دارد تا سطح دانش و حساسیت مالکان دستگاه های لینده و اپراتورهای آنها را در زمینه اپراتوری، سرویس و نگهداری از طریق برگزاری دوره های آموزشی ویژه ای ارتقا دهد تا به این ترتیب عمر مفید این دستگاه های با کیفیت و سرمایه ای افزایش یابد.
موجودی انبار دستگاه ها نیز موردی دیگری بود که نماینده رسمی شرکت لینده در ایران به آن اشاره کرد و گفت: شرکت آکسون ماشین آرینا بر آن است تا همواره تعداد مناسبی از دستگاه های لینده که مصرف آنها در ایران رایج هستند را در انبار محصولات خود موجود داشته باشد تا به این ترتیب مشتریان تا جای ممکن زمان زیادی را بابت سفارش گذاری، حمل و ترخیص منتظر نمانند.
مدیرعامل شرکت آکسون ماشین آرینا درپایان نیز به موضوع بهبود وضعیت اپراتورها نیز پرداخت و تاکید کرد: تجربه جهانی لینده نشان داده است که بهبود آسایش اپراتورها و تلاش جهت حفظ سلامت آنها منجر به افزایش راندمان و ایمنی در فرآیند لجستیک هر شرکت خواهد شد و همچنین ایجاد آسایش اپراتورها تاثیر مستقیم و مثبتی بر اپراتوری صحیح و به تبع آن کاهش چشمگیر استهلاک دستگاه دارد. به این ترتیب لینده در نظر دارد تا بهترین ایده ها و محصولات خود را در این خصوص به بازار ایران نیز عرضه کند.
مهمترین ویژگی های برند لینده از زبان یک مقام مسئول
در بخش دیگری از این مراسم، اسمین نصری مدیر فروش خاورمیانه و افریقا در شرکت لینده به معرفی محصولات لینده و تکنولوژی نوین انبارداری پرداخت و تاریخچه ای از روند تولید هر محصول و ویژگی های آن ارایه کرد.
به گفته این مقام مسئول بیش از 70 سری با 19 مدل مختلف لیفتراک از ظرفیت 10 تا 18 تن در لینده تولید می شود و در طراحی آن برای تمام نیازهای هر مشتری به صورت ویژه و خاص راهکاری ارایه می گردد.
نصری مهمترین ویژگی های محصولات برند لینده را ایمنی مطلوب، کیفیت بالا، افزایش بهره وری، کاهش هزینه های نهایی حمل و نقل و نیز توجه به نیازهای هر مشتری دانست.
حمایت ویژه لینده از آکسون ماشین آرینا
در ادامه این مراسم کریستوف لوتره، مدیر کل فروش و خدمات پس از فروش شرکت لینده در پاسخ به سوالی یکی از خبرنگاران درباره برنامه لینده برای جلب اطمینان خاطر مشتریان برای ارایه خدمات پس از فروش مطلوب گفت: ما در کسب و کار حضور داریم، نه سیاست. اما ما اینجا حاضر شده ایم که چه در دوران خوب و چه در دوران بد در ایران به فعالیت خود ادامه دهیم.
ژروم ونکر، مدیر کل منطقه غرب اروپا، خاورمیانه و آفریقا در این شرکت آلمانی نیز در این رابطه افزود: نمی خواهیم پیش بینی از وضع سیاسی داشته باشیم. اما طی زمان اعمال تحریم ها تنها کانال ارتباطی ما کشور چین بود، اما با تغییر شرایط هم اکنون زمانی است که سرمایه گذار خارجی باید حضور پیدا کند. حضور پژوی فرانسه و لینده نیز نشان می دهد که وقت ان رسیده سرمایه گذار خارجی باید حضور پیدا کند.
لوتره در پاسخ به سوالی پیرامون برنامه لینده برای رقابت با محصولات سایر برندهای موجود در بازار ایران با قیمت و البته کیفیت پایین تر و نیز وجود تقاضا برای آنها گفت: ما در دنیا با تمام برندها رقابت داریم. اما ما برند اول در بازار اروپا و کشورهای غربی هستیم و مشتریان ما نیز می دانند که قیمت تنها یک عامل در مالکیت یک دارایی و یا دستگاه است. بلکه مواردی از جمله کیفیت، خدمات پس از فروش و طراحی و ویژگی های فنی آن نیز در تقاضای یک محصول اثرگذار است. بر همین اساس، طبق ارزیابی ها معتقدیم می توانیم سهم بازار خوبی در بازار پرچالش ایران کسب کنیم. ضمن اینکه در هر بازاری قیمت کمتر بین رقبا همیشه پیدا می شود؛ اما ما در لینده کیفیت را مدنظر داریم.
وی تاکید کرد: وجه تمایز ما با شرکت های رقیب کیفیت برتر و خدمات اضافه ماست که در کنار فروش و ارایه خدمات پس از فروش، خدمات اضافه ای همچون توانایی اجاره لیفتراک، ارایه بیمه و اجاره کوتاه مدت یا بلندمدت دستگاه نیز در نظر گرفته ایم. ضمن اینکه ما برند ممتاز هستیم و می توانیم راهکار ها و ارزش هایی را به محصولات خود اضافه کنیم. ما بازار ایران را بازاری دقیق و پر از پیچیدگی می دانیم که سرعت رشد آن بسیار سریع است.
لوتره در خصوص هدف لینده برای کسب سهم بازار ایران گفت: ما به دنبال سهم بازار دو رقمی هستیم؛ چراکه بازار ایران بسیار پویا و دارای سرعت رشد بالا در منطقه خاورمیانه است و محصولات مختلفی از جمله معمولی، استاندارد و حتی ارزان قیمت وجود دارد. بطوریکه جا برای حضور تولیدکنندگان مختلف هست ولی ما به کمک آکسون ماشین آرنا می توانیم به هدف خود دست یابیم.
وی پیرامون سوال دیگری در خصوص اینکه حضور لینده در صنعت خودروسازی است، گفت: لینده کم و بیش با تمام خودروسازان اروپایی و غربی و برندهای بزرگ دنیا همکاری دارد و از جایگاه خوبی برخوردار است.
ونکر نیز در تکمیل سخنان لوتره گفت: بعد از برجام پژو و رنوی فرانسه در ایران قویاً فعال شده اند. لینده نیز به عنوان اولین تامین کننده لیفتراک مورد نیاز صنعت خودرو در اروپا می تواند در این صنعت در ایران نیز فعال باشد. زیرا لینده از نظر کیفیت بهره وری و قیمت، تامین کننده مورد وثوق خودروسازان است.
در پایان ونکر در خصوص فعالیت اولین نمایندگی رسمی لینده در ایران به خبرنگاران گفت: ما حمایت ویژه ای از آکسون ماشین آرینا خواهیم داشت، زیرا ما نیاز به گسترش خدمات پس از فروش داریم و در اروپا نیز از نماینده خود حمایت خواهیم کرد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو