فونیکسریمکسبهتام

بررسی بازار انواع قطعات اسپرت خودروهای ایرانی + فهرست قیمت

جراحی زیبایی خودرو

عصر خودرو- در این مطلب سراغ بازار بسیار پر‌طرفدار قطعات لوکس خودروهای ایرانی رفته‌ایم؛ بازاری که امروزه جوانان از مشتریان اصلی این فروشگاه‌ها محسوب شده و باعث می‌شوند تا گردش مالی زیادی در راسته لوکس‌فروشان دیده شود.

جراحی زیبایی خودرو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، هدف ما از ارائه این مطلب ضمن بررسی و تحلیل این بازار ذکر نکاتی است که با رعایت آنها می‌توان انتخاب بهتری در بازار داشت؛ انتخابی به‌صرفه از لحاظ مالی و در عین حال با‌کیفیت که لازمه آن آشنایی کامل با این بازار است. در ضمن فهرست آخرین قیمت‌های انواع قطعات این بازار را در انتها برای شما تدارک دیده‌ایم که توجه شما را به آن جلب می‌کنیم. با بررسی بازار جراحی زیبایی خودرو همراه ما باشید.

    در این بازار چه می‌گذرد؟
    فروشندگان قطعات لوکس خودرو و به قولی اسپرت‌کارهای بازار قطعات اتومبیل، نرخ قطعات اسپرت خودروهای ایرانی و چینی را مانند طلا در لحظه محاسبه کرده و به قول خودشان چون این قطعات به کشور وارد شده و با دلار خریداری می‌شوند، پس باید نرخ آنها هم مانند نرخ لحظه‌ای دلار محاسبه شود!
    مبدا اصلی همه این قطعات که موجب زیبایی و اسپرت شدن خودرو خواهند شد کشور چین است و نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که کمتر قطعه‌ای در این بازار دیده می‌شود که بر اساس استانداردهای روز دنیا ساخته شده باشد زیرا اولین عامل برای ساخت این محصولات، قیمت نهایی بسیار پایین قطعه تولیدی است که جای کیفیت و کارایی لازم را می‌گیرد. این کیفیت را می‌توان در اغلب قطعات بدنه اسپرت ساخته شده برای خودروهای ایرانی مشاهده کرد. این قطعات که با عنوان کیت بدنه شناخته می‌شوند، در تصادفات کارایی لازم را نداشته و موجب وارد شدن صدمه بیشتری به سرنشینان خواهد شد. ضمن آنکه باید خاطر نشان کرد رینگ‌های چینی نیز از این قضیه مستثنی نیستند و در اغلب موارد و در سرعت‌های بالا بسیار زود شکسته و خطرآفرین هستند. در تابستان اولین چیزی که در این مبحث مورد توجه قرار می‌گیرد استفاده از برچسب‌های دودی است که می‌توان به جای شیشه‌های دودی گران‌قیمت مورد استفاده قرار بگیرد. اما نکته حائز اهمیت این است که باید به جنس برچسب و تجربه فردی که آن را روی شیشه می‌چسباند توجه داشته باشید تا بعد از مدتی با حباب و برآمدگی برچسب‌ها مواجه نشوید.
    گفتنی‌ها در این بازار بسیار است اما آنچه که از دور هم می‌توان در این بازار مشاهده کرد، تنوع بسیار زیاد لوازم درون ویترین لوکس‌فروش‌هاست که بعضا کیفیت بسیار پایین آنها موجب نارضایتی مشتری می‌شود. به گفته بازاری‌ها اگر در راسته فروشندگان لوازم یدکی اجناس تقلبی فراوان باشد در راسته لوکس‌فروش‌ها این فراوانی دو‌چندان است. بنابراین توصیه اکید داریم تا‌ هنگام مراجعه به این بازار با در نظر گرفتن تمامی جوانب مانند قیمت، کیفیت و مهم‌تر از همه نزدیک‌بودن به استانداردهای روز دنیا اقدام به خرید کنید تا با مشکلاتی نظیر سوختن سیم‌کشی اتومبیل، صدمه جلوبندی و .... دچار نشوید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو