فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور استان یزد خبر داد:

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی این بار برای خودروها

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور استان یزد از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی برای خودروها در سطح شهرستان یزد خبر داد و گفت: در طول اجرای این طرح، ۵۵ خودرو متوقف شدند.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی این بار برای خودروها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ منصور جمشیدی با اشاره به اینکه طرح ارتقا امنیت اجتماعی به مدت یک هفته در شهرستان یزد اجرا شد، اظهار داشت: با اجرای این طرح خودروهای متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

    وی یادآور شد: این طرح با هدف برخورد با وسایل نقلیه متخلف در سطح حوزه استحفاظی این فرماندهی با به کارگیری همه امکانات طی یک هفته به اجرا در آمد.

    جمشیدی عنوان کرد: با اجرای این طرح، 55 دستگاه خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد که حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، ایجاد آلودگی صوتی از دلایل عمده توقیف این وسایل نقلیه بوده است.

    رئیس پلیس راهور استان یزد تصریح کرد: هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد.

    وی بیان کرد: نیروهای پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت و .... هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط