فونیکسریمکسبهتام

"ماموت" جدیدترین فناوری فولکس واگن را به ایران می‌آورد

عصر خودرو- شرکت خودروسازی فولکس واگن فروش خودرو در ایران را با همکاری ماموت خودرو در ماه اوت شروع خواهد کرد.

"ماموت" جدیدترین فناوری فولکس واگن را به ایران می‌آورد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،در مرحله اول، خودروهای فولکس تیگوان و پاسات قرار است تحت قراردادی که با شرکت ماموت خودرو به امضا رسیده به ایران صادر شود.
    بنابراین قرارداد برند فولکس واگن پس از 17 سال مجددا به ایران بازخواهد گشت و به طور سیستماتیک به توسعه بیشتر پتانسیل بازار جهانی خود خواهد پرداخت. 
    گروه خصوصی ماموت خودرو که همچنین واردکننده رسمی محصولات اسکانیا(یکی از زیربرندهای فولکس واگن) است، خودروهای برند فولکس واگن را به ایران وارد و در مرحله اول از طریق هشت نمایندگی که در تهران متمرکز هستند، عرضه خواهد کرد. 
    آندرس ساندت ینسن مدیر پروژه بازار ایران در گروه فولکس واگن گفت: برند فولکس واگن از طریق بازگشت به ایران یک جای خالی دیگر در نقشه خودرویی جهانی را پر می‌کند. بنابراین ما به دنبال تقویت هرچه بیشتر حضور بین‌المللی خود هستیم. در عین حال ما قصد داریم جدیدترین مدلهای خود با برترین قابلیت ها را به مشتریان خود عرضه کنیم. 
    مهرزاد فردوس مدیرعامل و عضو هیئت مدیره گروه ماموت درباره قرارداد با فولکس واگن گفت: بازار خودرو ایران در حال سپری کردن تغیراتی بر اساس انتظارات مشتریان است. راحتی، زیست سازگار بودن، ایمنی، مصرف سوخت و سرویس های حمل و نقل مدرن روز به روز برای ایرانیان اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. این امر به بازنگری در صنعت خودرو و در نتیجه یک تغییر به سمت خودروهای مدرن تر و راهکارهای حمل و نقل منجر شده است. ماموت خودرو بسیار خرسند است که به عنوان شریک فولکس واگن در ایران بخشی از این روند تحول باشد.
    واردات دو مدل خودروی تیگوان و پاسات به ایران بیانگر تداوم سنت دیرینه برای فولکس واگن در ایران است: حضور برند فولکس در ایران به دهه 1950 میلادی و فولکس بیتل که در دهه های 1960 با فولکس بولی(Bulli) و فولکس گل در دهه 1990 ادامه یافت بازمی‌گردد. هدف اول طرح واردات فعلی بدست آوردن یک دید کلی نسبت به نیازهای بازار ایران، تثبیت برند فولکس در ایران و ارائه فناوری مدرن "ساخت آلمان" به مشتریان ایرانی است. دولت ایران برآورد کرده که در میان مدت تا بلند مدت در کل حدود سه میلیون تقاضا در بازار خودروهای سواری ایران وجود خواهد داشت.   
    گروه ماموت که در سال 1995 تاسیس شده، امروز یکی از بزرگترین شرکت‌ها و کارفرمایان صنعتی بخش خصوصی در ایران است که در حوزه های خودروسازی، ساخت و ساز، آی تی، لجستیک، ارتباطات مخابراتی و خدمات مالی در منطقه خاورمیانه فعالیت می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو