فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو ارومیه ۹۶ (۹)

نگین خودرو با تخفیف و شرایط فروش ویژه به نمایشگاه خودرو ارومیه آمد

عصر خودرو: نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران با عرضه طیف کامل محصولات خود در نمایشگاه خودرو ارومیه و البته ارائه تخفیف و شرایط فروش ویژه، توجه گسترده بازدیدکنندگان را جلب کرد.

نگین خودرو با تخفیف و شرایط فروش ویژه به نمایشگاه خودرو ارومیه آمد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، نگین خودرو به‌عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران در سال‌های اخیر با عرضه محصولات متنوع و شرایط فروش مطلوب، به یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های واردکننده خودرو به ایران تبدیل شده است و این روند با حضور تلیسمان و کولئوس بیشتر هم شد تا جایی که نگین خودرو در سال جاری توانسته عنوان نخست واردات خودرو به ایران را از آن خود کند.
در نمایشگاه خودرو ارومیه نگین خودرو از طریق نماینده خود "جوان منش" در نمایشگاه حاضر است و با غرفه‌ای به ابعاد 500 متر و البته با عرضه محصولات جدید رنو در ایران توانست نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب کند تا جایی که می‌توان غرفه این شرکت را یکی از پر بازدیدترین غرفه‌های نمایشگاه دانست."
نانی کریمی، سرپرست بازاریابی و تبلیغات نگین خودرو در زمینه حضور رنو در نمایشگاه خودرو ارومیه گفت:"ما در شهر ارومیه نمایندگی جوان منش را داریم که یکی از نمایندگی‌های خوب ما است و در این مدت هم فعالیت خوبی داشته است. در ارومیه ما تلیسمان و کولئوس را به‌عنوان جدیدترین محصولات رنو در ایران معرفی کرده‌ایم که با استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان مواجه شده‌اند. به‌علاوه در کنار این دو خودرو، دو مدل داستر و سیمبل را نیز به نمایش گذاشتیم که به دلیل قیمت مناسب در کنار توانایی‌های فنی و کیفیت بالا، مورد استقبال خوب بازدیدکنندگان قرارگرفته‌اند."
وی افزود:"محصولات وارداتی رنو در ارومیه بازار خوبی دارند و مشتریان به دلیل کیفیت مناسب، شرایط فروش متنوع و البته طراحی مناسب محصولات جدید رنو، تقاضای مناسبی برای خرید این خودروها دارند. این استقبال را در نمایشگاه هم شاهد هستیم به‌گونه‌ای که غرفه نگین خودرو یکی از شلوغ‌ترین غرفه‌های نمایشگاه خودرو ارومیه بود و این مسئله نشان می‌دهد مشتریان محصولات رنو را پسندیده‌اند."
نگین خودرو علاوه بر عرضه محصولات در ارومیه، با تخفیف 1.5درصدی به نمایشگاه آمده است و علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام خودروها در شرایط فروش ویژه نمایشگاه، از این تخفیف بهره‌مند شوند. این پیشنهاد ویژه نگین خودرو وقتی جذاب‌تر می‌شود که در نظر بگیریم این شرکت حتی در حالت عادی نیز شرایط بسیار مناسبی را برای خرید محصولاتش به‌ویژه داستر و سیمبل پیشنهاد می‌کند و به این ترتیب ارائه تخفیف ویژه نمایشگاه در کنار شرایط فروش مناسب نگین خودرو عامل مهمی در موفقیت این برند در نمایشگاه خودرو ارومیه است، امری که حاصل آن را می‌توان در فروش مناسب طی روزهای نمایشگاه دید.
این البته همه پیشنهادهای جذاب نگین خودرو برای ارومیه نیست چراکه علاوه بر این‌ها، شرایط فروش ویژه‌ای برای رنو کولئوس، شاسی‌بلند جذاب رنو در نظر گرفته شده است. تعداد خودروهای در نظر گرفته شده برای این طرح محدود است و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید این خودروها در شرایط ویژه نگین خودرو سریع‌تر اقدام کنند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو