فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو ارومیه ۹۶ (۱۱)

گروه سایپا به دنبال توسعه بازار خود در آفریقاست

عصر خودرو- رئیس مرکز ارتباط با مشتریان و شبکه نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه سایپا علاوه بر تمرکز بر بازار داخلی به توسعه حضور در بازارهای خارجی پرداخته و برای حضور در بازار کشورهای آفریقایی برنامه ریزی کرده است.

گروه سایپا به دنبال توسعه بازار خود در آفریقاست
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، «عباس صفری» روز پنجشنبه در حاشیه دومین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی افزود: اکنون علاوه بر حضور فعال در بازار بزرگ عراق و بازار سوریه (که این روزها متاثر از جنگ و نا امنی های موجود دچار رکود شده است)، حضور در بازار الجزایر را نیز به صورت جدی در دستور کار داریم.
    وی با اشاره به ایجاد سایت تولیدی سایپا در این کشور شمالی آفریقا (الجزایر)، خاطرنشان کرد: این سرمایه گذاری به صورت مشترک با بخش خصوصی الجزایر انجام شده است؛ به صورتی که سرمایه گذاری اولیه، تخصیص زمین، ساخت سوله و سایر زیرساخت ها را بخش خصوصی الجزایر و تامین و استقرار ماشین آلات و فناوری ها، آموزش نیروی انسانی و توسعه خدمات پس از فروش را شرکت سایپا بعهده دارد.
    صفری افزود: در مرحله نخست محصولات خانواده X100 و X200 سایپا در سایت الجزایر تولید خواهند شد.
    به گزارش ایرنا، پیش تر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، زمان آغاز بهره برداری خط تولید سایپا در کشور الجزایر را پایان امسال اعلام کرده بود.
    مهدی جمالی گفته بود: پروژه الجزایر در راستای توسعه صادرات و برای برخورداری از حمایت های ناشی از تولید در آن کشور از سال گذشته آغاز شده است.
    کل حجم سرمایه گذاری در این پروژه حدود 50 میلیون دلار برآورد می شود که سهم شرکت سایپا 25 درصد و سهم طرف الجزایری 75 درصد ذکر شده است.
    محصولات مورد توافق برای تولید در الجزایر شامل پنج مدل خودرو سواری (تیبا، تیبا 2، ساینا، سایپا 111 و سایپا 131) و سه مدل وانت (پادرا، سایپا 151 و ریچ) و یک مدل خودروی تجاری است.
    دومین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی از روز سه شنبه سیزدهم تیرماه جاری با حضور 60 شرکت تولیدکننده داخلی و بیش از 50 شرکت تولید کننده خارجی همچون کره جنوبی، ژاپن، چین، ترکیه، آلمان، فرانسه و اسپانیا در محل پارک جنگلی ارومیه و با حضور مسئولان کشوری و استانی آغاز به کار کرد.
    این نمایشگاه در سه بخش خودروهای سبک، خودروهای سنگین و قطعات خودرویی و لوازم یدکی برپا شد و امروز به کار خود پایان می دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو