فونیکسریمکسبهتام

زنگیشه تشریح کرد:

در هریک از مراکز خریدوفروش خودرو پایتخت چه خدماتی ارائه می شود

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: این شرکت به نمایندگی از شهرداری تهران اقدام به ایجاد و راه اندازی "مراکز همگانی خرید و فروش خودرو" در نقاط مختلف شهر تهران کرده است.

در هریک از مراکز خریدوفروش خودرو پایتخت چه خدماتی ارائه می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، کامران زنگیشه با بیان مطلب فوق اظهارکرد: این اقدام در راستای اهداف و وظایف این شرکت به منظور ساماندهی مشاغل و تامین کالا و خدمات ایجاد شده است.

    وی با اشاره به اینکه در حال حاضر چهار مرکز همگانی در سطح تهران فعال است، افزود: 4 مرکز همگانی خرید و فروش خودرو در مناطق مختلف شهرداری تهران به نام های مرکز شهید آیت ا... سعیدی، مرکز همگانی خرید و فروش خودرو شهید دوران، مرکز خرید و فروش خودرو خاوران، مرکز خرید و فروش خودرو چیتگر وجود دارد که فعالیت این مراکز در روزهای جمعه و از ساعت 7 الی 18 است.

    مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به مرکز همگانی خرید و فروش خودرو چیتگر با بیان اینکه این مرکز به صورت مشارکتی با بخش خصوصی راه اندازی شده است، ادامه داد: این مرکز در کیلومتر 13بزرگراه شهید لشگری(جاده مخصوص کرج) با مساحت 14هکتار (140000 متر مربع) در محدوده منطقه 21 واقع شده است. کارشناسی اولیه بدنه خودرو (رایگان)، تنظیم قولنامه، کارشناسی مجدد بدنه، فنی، اصالت خودرو، پس از تنظیم قولنامه، دفتر اسناد رسمی، شماره گذاری خودرو، نمایندگی بیمه، کارشناسی خودرو در روزهای هفته و تنظیم قولنامه، پرداخت عوارض شهرداری، پذیرش خودرو جهت فروش 6000 دستگاه، پذیرش خودرو جهت پارک مراجعان 2500 دستگاه، پذیرش تمامی نوع و مدل خودروهای موجود در کشور، رستوران، بوفه از جمله این خدمات است.

    زنگیشه با اشاره به امکانات و خدمات قابل ارائه مرکز خرید و فروش شهید آیت ا... سعیدی گفت: این مجموعه نیز مجهز به سیستم مکانیزه خرید و فروش خودرو، کارشناسی اولیه بدنه خودرو، تنظیم قولنامه شکل مکانیزه، کارشناسی مجدد بدنه، فنی، اصالت خودرو پس از تنظیم قولنامه، کارشناسی خودرو  ایام هفته و تنظیم قولنامه، پذیرش خودرو جهت فروش 2500 دستگاه، پذیرش جهت پارک مراجعین 1000 دستگاه، بوفه، رستوران و ... است که این مرکز به مساحت 3 هکتار واقع در منطقه 19 شهرداری تهران بزرگراه شهید آیت ا... سعیدی، پاسگاه نعمت آباد، خیابان پونه است.

    وی درخصوص مرکز همگانی خرید و فروش خودرو شهید دوران نیز اظهار کرد: این مرکز در منطقه 13 شهرداری تهران بزرگراه شهید دوران بعد از جایگاهCNG  جنب شرکت پسماند شهرداری واقع شده که امکانات و خدمات قابل ارائه شامل سیستم مکانیزه خرید و فروش خودرو، کارشناسی اولیه بدنه خودرو، تنظیم قولنامه شکل مکانیزه، کارشناسی مجدد بدنه، فنی، اصالت خودرو پس از تنظیم قولنامه، کارشناسی خودرو در روزهای هفته و ثبت قولنامه، پذیرش خودرو جهت فروش 1500 دستگاه، پذیرش خودرو جهت پارک مراجعین 1000 دستگاه، بوفه و رستوران را دارد.

    مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به مرکز همگانی خرید و فروش خودرو خاوران ادامه داد: این مرکز به مساحت 40000مترمربع، واقع در کیلومتر 15 جاده خاوران، داخل شهرک صنعتی خاوران قرار دارد. کارشناسی اولیه بدنه خودرو، تنظیم قولنامه شکل مکانیزه، کارشناسی مجدد بدنه، فنی، اصالت پس از تنظیم قولنامه، پذیرش خودرو جهت فروش، پذیرش خودرو پارک مراجعین 1000 دستگاه، بوفه، رستوران مرکز در روزهای جمعه ساعت 8 الی 16 آماده خدمات به شهروندان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو