فونیکسریمکسبهتام

مشارکت استاندار آذربایجان شرقی در طرح های تولیدی مگاموتور

عصر خودرو- به منظور استفاده از ظرفیت های استانی در تامین منابع مورد نیاز شرکت های قطعه ساز گروه خودروسازی سایپا در استان آذربایجان شرقی، جلسه مشترکی، با حضور دکتر اسماعیل جبارزاده، استاندار استان آذربایجان شرقی و مهندس شیخ عطار، مدیرعامل مگاموتور در محل استانداری این استان برگزار شد.

مشارکت استاندار آذربایجان شرقی در طرح های تولیدی مگاموتور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»به نقل از سایپا نیوز، در این دیدار محمدرضا شیخ‌عطار، مدیرعامل مگاموتور ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های مگاموتور و سایپا آذربایجان به رشد تولیدات و تنوع محصولات این شرکت در مقایسه با سال گذشته اشاره داشت و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در شرکت سایپا آذربایجان موفق شدیم رشد تولید را به مقدار چشمگیری افزایش داده و با احیا خطوط تولید تنوع محصولات تولیدی این شرکت را افزایش دهیم.
    وی با اشاره به اهمیت جایگاه سایپا آذربایجان در ایجاد اشتغال و رونق صنعت منطقه و ظرفیت های بالقوه استان آذربایجان شرقی در حوزه صنعت، گفت: پیشینه صنعت خودرو سازی در این استان که از پیشگامان صنعت در ایران می باشد، نشان از توان بالای این استان در ارتقاء صنعت خودروسازی کشور را دارد و شرکت مگاموتور با حمایت کامل از واحدهای زیرمجموعه خود در این استان خواستار حمایت و تعامل سازنده مسئولین استانی با این شرکتها جهت رشد بیشتر صنعت خودروسازی در این استان می باشد.
    در این جلسه دکتر جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی ضمن اعلام حمایت تمامی سازمانها و نهادهای مرتبط از توسعه صنعت استان با اشاره به مشکلات موجود در صنعت، تلاش مضاعف تمامی دست اندرکاران در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را خواستار شد تا با این تلاشها شاهد اشتغال پایدار و توسعه در استان باشیم.
    وی با بیان اینکه که در سال‌های اخیر بسیاری از شرکت‌های مطرح صنعتی، بخش قطعه‌سازی خود را به استان آذربایجان شرقی منتقل کرده‌اند افزود: بسیاری از سرمایه‌گذاران خارجی به‌خصوص از کشورهای صنعتی مانند آلمان و لهستان علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری و افزایش همکاری در استان آذربایجان شرقی هستند.
    وی در ادامه افزود: برای رونق تولید، لازم است برنامه‌ریزی دقیق، درست و  مناسبی برای هدایت منابع مالی مردم به سمت صنعت و تولید صورت گیرد تا شاهد رشد و توسعه اقتصادی با مشارکت مردم باشیم و در این میان تولیدکننده‌ای موفق است که بتواند با ادبیات مناسب، منابع را به سمت خود جذب کند.
    وی تأکید کرد: آماده همکاری با مگاموتور برای تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه صنعتی علاوه بر منابع بانکی از طریق هدایت مردم برای سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها هستیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو