فونیکسریمکسبهتام

کره جنوبی درصدد تبدیل شدن به ارائه کننده اصلی قطعات خودرو در ایران

عصر خودرو- منابع صنعتی کره جنوبی اعلام کردند این کشور به زودی قادر خواهد بود به عنوان یک ارائه کننده اصلی قطعات خودرو در بازارکشورهای ایران، روسیه، هند و مکزیک ظاهر شود.

کره جنوبی درصدد تبدیل شدن به ارائه کننده اصلی قطعات خودرو در ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، 'پارک جان یونگ' از مدیران شرکت 'سامبو موتورز' روز سه شنبه در نشستی در مرکز نمایشگاه و کنوانسیون جنوب شرق سئول که توسط آژانس توسعه سرمایه گذاری های کره جنوبی برگزار شد ، گفت: اقتصادهای در حال ظهور هنوز برای ایجاد سیستم کارآمد عرضه تولیدات در بازارهای در حال رشد با تقاضای بالای مصرف خود آماده نیستند و این فرصت مناسبی برای بازاریابی شرکت های کره ای در این کشورها است.
    به گزراش خبرگزاری یونهاپ، این کارشناس در این نشست افزود: عنصر اصلی ورود به زنجیره ارزش جهانی در این بخش، انتخاب آیتم های رقابتی، انجام معاملات با شرکای جهانی و پاسخ سریع به مشتریان است.
    کارشناسان صنعتی آژانس توسعه سرمایه گذاری های کره جنوبی همچنین به تولید کنندگان لوازم آرایشی این کشور توصیه کردند اکنون بهترین فرصت برای نفوذ بیشتر در بازارهای ایالات متحده، ژاپن و برزیل از طریق صادرات بسته های ماسک صورت و محصولات بهداشتی و آرایشی است.
    یکی از ناظران این مرکز نیز گفت: وضعیت مطلوب برای شرکت های کره جنوبی این است که قبل از ورود محصولات خود به بازار مصرف، آنها را به نحو مناسبی معرفی کنند، همچنین برای شرکت های کره جنوبی ضروری است برای معرفی برندهای تجاری خود از طریق تبلیغات رسانه ای در این کشورها اقدام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط