فونیکسریمکسبهتام

فتاح خبر داد

واگذاری ۵۰۰۰ دستگاه وانت به مددجویان کمیته امداد ظرف ۳ ماه آینده

تخفیف ۷ درصدی به مددجویان

عصر خودرو- رئیس کمیته امداد گفت: سال گذشته ۱۰۲ هزار فقره وام اشتغال پرداخت شده که ۱۴۰۰ میلیارد بار مالی داشته است و امسال این وام به بیش از ۲۱۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت که با آورده امداد ۲۵۰۰ میلیارد تومان خواهد شد.

واگذاری ۵۰۰۰ دستگاه وانت به مددجویان کمیته امداد ظرف ۳ ماه آینده
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، مهندس سید پرویز فتاح در مراسم واگذاری 5000 دستگاه وانت به مددجویان کمیته امداد، با اشاره به آنکه  یک ماه قبل توافقنامه واگذاری 5000 دستگاه به خانوارهای نیازمند تحت پوشش کمیته امداد  با همکاری صندوق کارآفرینی امید و شرکت زامیاد منعقد شد گفت: بعضی‌ها فکر می‌کردند آن تفاهم نامه  از آن امضاهایی است که فقط بر روی کاغذ می‌ماند اما اکنون صد درصد آن عملیاتی شده است.

    وی در ادامه با بیان آنکه سهم ما در این تفاهمنامه 50 میلیارد تومان است گفت: در حال حاضر سهم خود را کامل پرداخت کرده‌ایم؛سهم صندوق کارآفرینی امید نیز در این تفاهم نامه دو برابر کمیته امداد، یعنی 100 میلیارد تومان است و ظرف 3 ماه قرار است این خودروها تحویل مددجویان شود.

    رئیس کمیته امداد با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: حرکت جهادی امسال در جریان است و نمود آن اینجاست.کمیته امداد هم به اشتغال و تولید کمک می‌کند و این از نظر اجرایی قابل لمس است.

    وی با بیان اینکه این 5000 خودرو فقط به مددجویان روستایی داده می‌شود، اظهار کرد: با این اقدام این تعداد خانوار از پوشش امداد خارج شده و مستقل می‌شوند.

    رئیس کمیته امداد با اشاره به تخفیف 7 درصدی واگذاری این خودروها به مددجویان گفت: در صورتی که تخفیف از سوی شرکت وانت‌سازی بیشتر شود، قرارداد بعدی را هم امضاء خواهیم کرد.

    فتاح خطاب به خودروسازان نیز گفت: نباید به دنبال سود باشید، این انفاق و صدقه‌ای است که می‌دهید و ظرف یک و نیم سال این سرمایه‌گذاری برمی‌گردد و درآمد 2 تا 4میلیون برای افراد خواهد داشت، بنابراین با 4 ماه تنفس دوره بازگشت سرمایه سریع خواهد بود.

    وی با بیان اینکه تمام این پول قرض‌الحسنه بوده و وام‌های امداد به صورت قرض‌الحسنه داده می‌شود، گفت: در امداد عزم راسخ داریم که روی اشتغال و خودکفایی خانوارها سرمایه‌گذاری کنیم، دولت هم این را دنبال می‌کند. ما از تک‌روی ضربه خورده‌ایم و باید هم‌افزایی کنیم و به صورت ضربتی و جهادی است که کارها نتیجه می‌دهد. هر یک باید به اندازه سهم خود کمک کنیم.

    فتاح با بیان آنکه 175 هزار خانوار سال گذشته از پوشش کمیته امداد خارج شدند؛ با اشاره به جلسه‌ای که با معاون اول رئیس‌جمهور داشته، افزود: ما نگاه‌مان یکی است، دوگانگی وجود ندارد و از مددجویان هم تمنا داریم این کار ارزشمند را قدر بدانند، چون ما نمی‌خواهیم ویترین درست کنیم، ما می‌خواهیم فرهنگ کار ایجاد کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو