فونیکسریمکسبهتام

در جدیدترین شرایط نگین خودرو اعلام شد

خرید اعتباری رنو سیمبل ۲۰۱۷ با پیش‌پرداخت ۱۹ میلیون تومانی

عصر خودرو- نگین خودرو، شرایط فروش نقدی و اعتباری رنو سیمبل ۲۰۱۷ را به‌عنوان اقتصادی‌ترین سدان اروپایی رنو در ایران را اعلام کرد.

خرید اعتباری رنو سیمبل ۲۰۱۷ با پیش‌پرداخت ۱۹ میلیون تومانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران در جدیدترین شرایط فروش خود، رنو سیمبل را به‌عنوان اقتصادی‌ترین سدان این شرکت فرانسوی در بازار ایران با شرایط متنوع نقدی و اعتباری و در مدل 2017 عرضه کرده است.
    بر اساس اعلان نگین خودرو، رنو سیمبل با قیمت نقدی 79.5 میلیون تومان عرضه شده است که خریداران از تخفیف خرید نقدی 3.5 میلیون تومانی نیز بهره‌مند خواهند شد. این خودرو به‌صورت تحویل فوری عرضه می‌شود اما خریداران امکان پرداخت مبلغ این خودرو به‌صورت دومرحله‌ای را نیز دارند که در آن 45 میلیون از قیمت خودرو در مرحله اول و 31میلیون از قیمت خودرو در زمان تحویل خودرو پرداخت خواهد شد و زمان تحویل خودرو نیز 30 روزه خواهد بود.
    علاوه بر شرایط فروش نقدی، نگین خودرو رنو سیمبل را به‌صورت اعتباری نیز عرضه می کند. برای این منظور می‌توانید با پیش‌پرداخت 32.9 میلیون تومانی خودرو را به‌صورت فوری تحویل بگیرید یا با پیش‌پرداخت اولیه 19میلیون تومانی و پرداخت دوم 12.9 میلیون تومانی (20 روز بعد) خودرو را به‌صورت 30 روزه ثبت نام کنید. خریداران در هر دو روش از وام 50 میلیون تومانی بهره‌مند خواهند شد که بازپرداخت آن 12، 24 یا 30 ماهه خواهد بود که در بازپرداخت 12 ماهه بدون کارمزد است.
    رنو سیمبل عرضه شده از سوی نگین خودرو در این طرح از تریم PE است و مانیتور و نویگشین به‌صورت استاندارد بر روی آن نصب می‌شود. رنو سیمبل از موتور 1.6 لیتری بهره می‌برد که 105 اسب بخار قدرت دارد و توان آن از طریق یک گیربکس چهارسرعته اتوماتیک به چرخ‌ها می‌رسد. این خودرو با 5 سال یا 150هزار کیلومتر گارانتی به مشتریان عرضه می‌شود.


    جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش رنو سیمبل و سایر خودروهای رنو می‌توانید به وبسایت نگین خودرو به آدرس www.neginkhodro.com مراجعه نمایید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو