فونیکسریمکسبهتام

تغییرات مدل جدید ب ام وسری ۳ فاش شد

عصر خودرو- در طراحی مدل۲۰۱۹ سری ٣ ب ام و همانند مدلهای سری ٥ و ٧، بازبینی نسبتا کلی ای صورت گرفته است.

تغییرات مدل جدید ب ام وسری ۳ فاش شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، برای این مدل ب ام و  چراغ جلوهای بزرگتری در نظر گرفته شده و هواکش مشبک جلوی رادیاتور ادغامی با طرح کلاسیک این برند دارد. در این جلوپنجره ، دریچه هایی بکار گرفته شده که در سرعت های بالا باز و بسته می شوند تا هم در ایرودینامیک و هم در صرفه جویی مصرف سوخت ، تأثیر گذار باشند. در دو طرف بدنه این خودرو ، تعدادی خطوط در سراسر چهار در خودرو طراحی شده که با شیارهای هواکش روی گلگیرها هماهنگ هستند.
    در داخل اتاق نیز تغییراتی صورت گرفته که شامل دستگیره کنترل موس مانیتور، کنسول دکمه ها و همچنین صندلی ها می شود.مانند دیگر مدلهای جدید ب ام و, اتاق جدید سری سه، دارای یک تاقچه مرکزی است که بصورت منحنی و شیب دار بسوی راننده جهت گرفته و به او یک صفحه نمایش دیجیتال با قابلیت انتخاب های متنوع در جلوی فرمان، ارائه می دهد. همچنین آخرین و بروز ترین نرم افزار امکانات رانندگی بر روی مانیتور نمایش ، به دستگیره کنترل موس در پیوند دارد.
    طرح اورجینال و سنتی BMW, بیشترین استقبال و فروش را در این کمپانی داشته و سری ٣، کلید موفقیت مالی این برند است اگر چه جهت تقاضای بازار ،بسوی کراس اوور و شاسی بلنداست.نکته مهمتر اینکه در تولید سری جدید ٣، پایه ریزی دوباره ای جهت جذب هوادارن بیشتر در آینده در نظر گرفته شده است تا این کمپانی بار دیگر به ریشه و ذات اصلی خود که برای چهار نسل به عنوان ده خودروی برتر جهان ثبت شده بود، بازگردد.
    خودروی مذکور بر روی یک پلت فرم که حاصل کار چندین طراح است، سوار می شود. این نوع پلت فرم در سری پنج، هفت، سری جدید شش گرند توریسمو و X3 نیز بکار رفته است. انتظار می رود این خودرو از نسل سابق، کمی سبک تر باشد ولی در عین حال فاصله دو محور بلندتر و بطور کلی فضای داخلی بیشتر شده است.
    گفته می شود که تغییری در موتور چهار سیلندر این ماشین رخ نخواهد داد مگر چند اسب بخار بیشتر یا کمتر در نیروی محرکه .مدل پایه که به احتمال قوی برچسب 320i را در بر خواهد داشت، متکی بر یک موتور توربو شارژ ٢ لیتری با حدود 180 اسب بخار قدرت است و مدل 330i  n دویست و پنجاه اسب بخار قدرت خواهد داشت. دیفرانسیل عقب بودن خودرو مانند همیشه به فرم استاندارد خود باقی می ماند به اضافه آپشن Xdrive (دیفرانسیل جلو و عقب) .
    مدل 340i با موتور شش سیلندر و قدرتی برابر 350 اسب بخار و برچسب M340i که رقیبی سرسخت در مقابل خودروهایی همچون  Audi s4 , Mercedes AMG C43 خواهد بود. همچنین انتظار می رود مدل هیبرید 330e  ارتقاء پیدا کند. به علاوه یک مدل تمام الکتریکی سری ٣ نیز با برد مسافتی در حدوده 200 مایل بزودی معرفی خواهد شد. تمام مدلهای سری ٣، هشت دنده خواهند بود و امکان این هست که مدل دنده دستی آن به آمریکا راه پیدا نکند.
    پیش بینی می شود که این نسل جدید ب ام و سری ٣ پس از رونمایی در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت در ماه سپتامبر، اواسط سال 2018 عرضه شود. به نظر نمی آید قیمت خودرو مذکور با نسل قبلی تفاوتی داشته باشد و احتمالا برای موتورهای چهار سیلندر در حدود سی هزار دلار و برای مدل هیبرید 5000 دلار به آن اضافه شود و موتور شش سیلندر از مرز پنجاه هزار دلار عبور خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط