فونیکسریمکسبهتام

محبوب‌ترین خودروسازی‌‌های جهان در کشورهای مختلف کدامند؟ (اینفوگراف)

عصر خودرو- در سال ۲۰۱۶، فولکس‌واگن به عنوان پرفروش‌ترین خودروسازی جهان از تویوتا سبقت گرفت. اما اگر نگاهی دقیق‌تر به آمار فروش خودروسازی‌ها بیندازیم، تویوتا هنوز به عنوان پرفروش‌ترین برند در ۴۹ کشور شناخته می‌شود که به شکل کاملا واضح از رقابت بین برندها حکایت دارد.

محبوب‌ترین خودروسازی‌‌های جهان در کشورهای مختلف کدامند؟ (اینفوگراف)
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، امروزه بیش از هر زمان دیگری در تاریخ اتومبیل تولید می‌شود. در سال 2016، بیش از 88.1 میلییون خودرو از کارگاه‌های خودروسازان به بازار آمدند.

    اما در میان تنوع بیش از اندازه خودروها و مدل‌های جدیدی که هر روزه به جهان ارائه می‌شوند، محبوب‌ترین خودروسازی جهان کدام است؟

    موسسه تحقیقاتی رج‌ترنسفرز به تحلیل داده‌ها و فروش محصولات خودروسازی‌ها در کشورهای جهان در سراسر سال گذشته پرداخته تا پاسخی مستدل برای پرسش بالا بیابد. این در حالی است که آتش رقابت بین خودروسازان هر ساله داغ‌تر می‌شود. اما در میان این بازار تنگاتنگ رقابت همواره یک برنده واقعی وجود دارد.

    در اینفوگراف ارائه شده توسط  این موسسه تحقیقاتی  تویوتا در مناطق از جهان مانند آمریکای لاتین، آسیا و آفریقا اکثر چارت‌ها و نمودارهای فروش را از آن خود کرده است. کشورهایی مانند اوگاندا، کاستاریکا، آنگولا، تانزانیا، امارات متحده عربی، سنگاپور، اندونزی و استرالیا علاقه خاصی به خرید محصولات تویوتا نشان داده‌اند.

    بر اساس این آمار فولکس‌واگن در 14 کشور جهان به عنوان پرفروش‌ترین برند خودروسازی دنیا شناخته می‌شود. بیشتر کشورهای اروپائی مانند سوئیس، بلژیک، هلند، سوئد، کرواسی، آلمان و بلاروس محصولات فولکس‌واگن را به خرید محصولات رقیب ژاپنی خود ترجیح داده‌اند.

    اما فورد با تکیه بر موقعیت محلی خود و قرار گرفتن در یکی از بازارهای بزرگ خودرو، محبوب بسیاری از کشورهای آمریکای شمالی مانند آمریکا و کانادا و برخی دیگر مانند نیوزلند است. رنو و اشکودا هر کدام محبوب 6 کشور جهان و داچیا و فیات پرفروش 5 کشور جهان هستند.

      در این نقشه در مورد ایران نام‌  خودروسازی سایپا  به عنوان پرفروش ترین خودرو به چشم می خورد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو