فونیکسریمکسبهتام

تبلیغات بدنه اتوبوس ها، دید مسافران را کور نمی کند

عصر خودرو- معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی گفت: تبلیغات بدنه اتوبوس ها، دید مسافران را کور نمی کند.

تبلیغات بدنه اتوبوس ها، دید مسافران را کور نمی کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، هادی صادقی  در پاسخ به پرسشی درباره انتقاد اعضای شورا به نحوه اجرای تبلیغات بر روی اتوبوس گفت: این نوع جدیدی از تبلیغات است در حالی که تمامی سطح بدنه را تبلیغات را پوشانده از درون اتوبوس بیرون کاملاً دیده می شود.

    وی ادامه داد: در حالی که اعلام می شود مسافران از این تبلیغات ناراحت هستند نظرسنجی ها نشان می دهد ناخواسته این تبلیغات در فصل گرما باعث شد، تندی نور آفتاب کمتر به درون اتوبوس بتابد در حالی که از داخل، بیرون  اتوبوس نیز مشخص است.

    معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی خاطرنشان کرد: پیمانکاران این اتوبوس ها را برای کار تبلیغات همیشه تمیز و شسته نگه می دارند بنابراین جزء اتوبوس های مطلوب مسافران است.

    صادقی تصریح کرد: تعدادی از پیمانکاران و دلالان که این نحو تبلیغات، درآمد آنها را کاهش داده اطلاعات نادرستی را منتشر کردند. در حالی که یک بار به داخل آن اتوبوس ها نرفته تا ببیند این اطلاعات واقعا درست است و آیا دید مسافران را کور می کند یا خیر؟

    معاون تبلیغات و درآمدسازی زیبا شهر تهران تأکید کرد: این نوع تبلیغات از درآمدهای پایدار شهر محسوب می شوند و تنها مورد انتقاد افرادی است که منافعشان کور شده است. این سبک از تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس ها در همه دنیا مرسوم است و هیچ گونه تخلف قانونی صورت نگرفته که  اگر صورت می گرفت پلیس راهور با آن برخورد می کرد.

    وی اضافه کرد: این تبلیغات نه باعث انسداد شیشه و دید مسافر شده و نه حواس راننده را پرت می کند که امنیت مسافران به خطر بیفتد بلکه باعث رفاه مسافران نیز هست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط