فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو شیراز ۹۶ (۴۷)

شمارش معکوس برای شماره گذاری جیلی GC۶

عصر خودرو- مدیربازاریابی خودروسازان بم در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز گفت:"نمایشگاه همچون دوره‌های گذشته نمایشگاه خوب و پر استقبالی است و شاهد حضور بازدیدکنندگان تخصصی و عموم مردم در نمایشگاه هستیم. خوشبختانه برندها هم حضور مناسبی در این نمایشگاه داشته‌اند و از این جهت هم ما و هم سایر رقبا با دست‌پر به نمایشگاه آمده‌ایم. حضور گسترده شرکت‌ها باعث پررنگ‌تر شدن حضور مردم شده است."

شمارش معکوس برای شماره گذاری جیلی GC۶
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، رضا ظروفیان در مورد استقبال از طرح فروش ویژه نمایشگاه شرکت بم خودرو و خودرو جیلی GC6 گفت:"فروش ما از یک ماه قبل آغاز شده بود اما این نخستین نمایشگاهی است که فروش GC6 را به‌صورت ویژه در آن انجام می‌دهیم. شرایط فروش GC6 پیش از این نیز مناسب بود اما علاوه بر آن، برای مشتریان در نمایشگاه خودرو شیراز شرایط ویژه‌ای نیز در نظر گرفته شده است که استقبال از این شرایط تا به حال مناسب بوده است.
    مدیربازاریابی خودروسازان بم در بخش دیگری از سخنان خود نیز در زمینه استقبال از GC6 به‌عنوان نخستین محصول همکاری این شرکت با جیلی گفت:"استقبال از خودرو به‌طور عمومی خوب بوده به‌ویژه آنکه این خودرو با قیمت مناسبی عرضه شده است و عموم مردم با بودجه متوسط توان خرید آن را دارند. البته ما هنوز نیاز داریم بیشتر با مردم در ارتباط  باشیم و این خودرو باید در خیابان‌ها دیده شود. طی روزهای آینده نخستین خودروها پلاک شده و در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد و من انتظار دارم کنکاش مردم برای این محصول پس از آن بیشتر شود."
    وی در مورد برنامه‌های آتی  خودروسازان بم برای حضور در نمایشگاه‌های خودرو گفت:"سیاست ما این است که بتوانیم ارتباط بیشتری با مردم داشته باشیم و برای این منظور در نمایشگاه‌های خودرو در شهرهای بزرگ مانند مشهد، تبریز و اصفهان شرکت خواهیم کرد. به‌علاوه در شهرهای کوچک‌تر ممکن است به شکل دیگری در میان مردم حاضر باشیم. در کنار این‌ها برای حضور در نمایشگاه خودرو تهران هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم."

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو