فونیکسریمکسبهتام

طی مراسمی در ایرتویا

نخستین سری از تویوتا CH-R تحویل مشتریان تهرانی شد

عصر خودرو: ایرتویا، نماینده رسمی تویوتا ژاپن در ایران روز گذشته، طی مراسمی نخستین سری از تویوتا CH-R را به مشتریان خود در تهران تحویل داد.

نخستین سری از تویوتا CH-R تحویل مشتریان تهرانی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، ایرتویا، نماینده رسمی تویوتا ژاپن در ایران روز گذشته، دوشنبه، طی مراسمی نخستین سری از جدیدترین محصول خود تویوتا CH-R را تحویل مشتریان خود در تهران داد تا به این ترتیب به‌زودی شاهد تردد این کراس‌اوور جذاب در خیابان‌های کشور باشیم.
در این مراسم که با حضور نمادین چهار تن از نخستین خریداران این خودرو و مدیران ایرتویا و هولدینگ ناصح برگزار شد، دکتر فهیمی، مدیرعامل ایرتویا سوئیچ خودروها را تحویل خریداران داد.
تویوتا CH-R نخستین بار سال گذشته در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد و در همان زمان هم توانست یکی از ستاره‌های غرفه ایرتویا باشد تا جایی که این شرکت در طی نمایشگاه درخواست‌های اولیه ثبت‌نام این خودرو را از سوی خریداران دریافت کرد. پس از آن در زمان ثبت‌نام این خودرو اعلام شده بود خودرو در شهریورماه تحویل خواهد شد هرچند با اقدامات انجام گرفته توسط ایرتویا، الماس تویوتا یک ماه زودتر در اختیار خریداران قرار گرفت و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته پلاک خودروها نیز در هفته آینده صادر می‌شود و به این ترتیب شاهد حضور CH-R در خیابان‌ها خواهیم بود.
مدیرعامل ایرتویا در این مراسمی در سخنانی کوتاه با اشاره به عرضه CH-R در ایران گفت:"این خودرو در بازارهای جهانی و به‌ویژه بازار اروپا بسیار موفق بوده است و خرسندیم که توانستیم این خودرو را همزمان با بازارهای جهانی در ایران نیز رونمایی و عرضه کرده‌ایم."
تویوتا CH-R در دو تیپ بنزین‌سوز و هیبریدی عرضه می‌شود که موتور نمونه‌های بنزین سوز 1.2 لیتری توربوشارژ با قدرت 115 اسب بخار است و نمونه‌های هیبرید از ترکیب موتور بنزنی سوز و برقی استفاده می‌کنند که درمجموع می‌تواند 122 اسب بخار قدرت تولید می‌کند.
مدل‌های مختلف CH-R بسته به نوع موتور و تیپ خودروها قیمتی بین 179 تا 220 میلیون تومان دارند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
      آرشیو