فونیکسریمکسبهتام

تصادفات در هفته ای که گذشت؛

تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج – تهران/ برخورد مرگبار موتور با خاور و پژو

عصر خودرو- با یک کلیک از مهمترین اخبار تصادفات در هفته ای که گذشت، مطلع شوید.

تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج – تهران/ برخورد مرگبار موتور با خاور و پژو
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، در این بسته خبری به مهم ترین اخبار تصادفات در هفته ای که گذشت، می پردازیم.


    * برخورد مرگبار موتور با خاور و پژو

    سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ  اظهار داشت: در ساعت 12:30 ظهر سی و یکم تیرماه در بزرگراه شهید صیادشیرازی قبل از بزرگراه شهید صدر در مسیر جنوب به شمال، یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه خاور و سواری پژو 405 برخورد کرد.

    وی افزود: متاسفانه در پی وقوع این حادثه راکب موتورسوار که جوانی 21 ساله بود با توجه به عدم استفاده از کلاه ایمنی به دلیل شدت جراحت در دم جان باخت.


    * برخورد پراید با موتور سیکلت

    سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: درحدود ساعت 10:00 صبح دوشنبه دوم مرداد ماه در خیابان شوش روبه روی بانک مسکن در منطقه 12 یک دستگاه پراید با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد کرد.

    وی در ادامه افزود: در پی وقوع این حادثه راکب موتور سیکلت به شدت مجروح و با حضور نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد که وضعیت وی وخیم گزارش شده است.


    *تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - تهران

    سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور  اظهار داشت: در ساعت ۰٤:٣۰ صبح سه شنبه سوم مرداد در آزادراه کرج - تهران یک دستگاه اتوبوس بنز با یک دستگاه کامیون و وانت پیکان برخورد کرد.

    وی در ادامه افزود: متاسفانه در پی وقوع این حادثه راننده وانت پیکان در دم جان باخت.


    *تصادف یک دستگاه تریلی با موتورسیکلت در بزرگراه شهید یاسینی

    سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک راهور تهران بزرگ  اظهار داشت: ساعت ۰٩:٤۰ سوم مرداد در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یاسینی بعد از پل بابایی یک دستگاه تریلی با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد کرد.

    وی در ادامه افزود: متاسفانه در پی وقوع این حادثه راکب موتورسوار که جوانی ٢٦ ساله بود و از کلاه ایمنی استفاده نکرده بود به دلیل شدت جراحت در دم جان باخت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط