فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سایپا در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی سایپا

امیدوارم روحیه ورزشکاری و قهرمانی بتواند سایپای جدیدی را به یادگار بگذارد

عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: ورزشکاران همیشه الگوی خوبی هستند و امیدوارم که روحیه ورزشکاری و قهرمانی با روحیه جوانی و شادابی که در ورزشکاران سایپایی وجود دارد، بتواند سایپای جدیدی را برای نسل آینده به یادگار بگذارد.

امیدوارم روحیه ورزشکاری و قهرمانی بتواند سایپای جدیدی را به یادگار بگذارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، دکتر مهدی جمالی مدیرعامل گروه سایپا با حضور در اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی گروه خودروسازی سایپا، خاطرنشان کرد: تلاشی که همکاران مان در گروه خودروسازی سایپا آغاز کردند، کوشش قهرمانانه ی است و امیدوارم همچنان که سایپا طی دو سال اخیر موفقیت های خوبی در زمینه های ورزشی داشته است، بتواند در زمینه های تولیدی و فنی نیز همگام با ورزشکاران حرکت پرشتابی داشته باشد.

    وی که در جمع ورزشکاران، پیشکسوتان و مدیران ورزش کشور و همچنین برگزیدگان جشنواره فرهنگی ورزشی گروه سایپا سخن می گفت، ضمن اظهار امیدواری به اینکه مدیران گروه سایپا روحیه ورزشکاری را الگوی خود بدانند، تاکید کرد: امیدوارم با تلاش مشترک مان هم در زمینه های ورزشی و هم در زمینه های فناوری و نوسازی گروه خودروسازی الگوی جدیدی را به بازار عرضه نماییم.

    جمالی گفت: در باشگاه سایپا تلاش های خوبی آغاز شده که امیدوارم به نتایج خوبی برسد.

    مدیر عامل سایپا تصریح کرد: مهم آن است که تلاش و کوشش مان مرضی رضای خداوند متعال قرار گیرد و برای اعتلا و سربلندی سایپا و ایران بزرگ باشد.

    گفتنی است در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی گروه خودروسازی سایپا از نفرات برتر این جشنواره در رشته های ورزشی انفردای و گروهی با اهدای لوح و جوایز تقدیر بعمل آمد و همچنین از لباس تیم فوتبال سایپا رونمایی شد.

    از نکات قابل توجه این مراسم، اهدای حکم سرمربی گری علی دایی توسط مدیرعامل گروه سایپا به ایشان و همچنین تقدیر از ابراهیم صادقی به عنوان نارنجی وفادار با حضور پیشکسوتان و ورزشکاران رشته های مختلف ورزش کشور بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو