فونیکسریمکسبهتام

سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان:

۶۲۰۰ نفر در بخش حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان فعالیت می‌کنند

عصر خودرو- سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: شش هزار و ۲۰۰ نفر در بخش حمل و نقل جاده ای استان فعالیت می کنند.

۶۲۰۰ نفر در بخش حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان فعالیت می‌کنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان، احسان منصورکیایی یکی از اقدامات شاخص دولت را توجه ویژه به زیرساخت های بخش حمل و نقل ذکر کرد و گفت: این مهم توانسته گام های موثری را در ایجاد اشتغال بردارد.

    وی افزود: حمل و نقل از امور زیربنایی و یکی از اجزای مهم چرخه تولید و مصرف محسوب می شود که در فرآیند رشد اقتصادی کشور نقش مهم و تأثیر گذاری دارد.

    سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان افزود: سرمایه گذاری در این بخش موجب افزایش تحرک نیروی کار و سرمایه شده و آثار جانبی مثبتی بر دیگر بخش های اقتصاد بر جای  می گذارد.

    منصورکیایی با اشاره به برنامه ها و اقدامات انجام شده در راستای تحقق اهداف تولید اشتغال افزود: اعطای تسهیلات کم بهره برای خرید، توسعه و ساماندهی حمل و نقل مسیرهای روستایی یکی از برنامه های عملیاتی است که با هدف توسعه اشتغال نیز اجرا شد.

    وی همچنین اظهار داشت: در همین راستا قراردادهایی به منظور نوسازی و ورود ناوگان جاده ای با شرکت های تولیدکننده خودرو از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای منعقد شده که قطعاً  ثمرات سودمند آن زمینه های حمل و نقل اقتصادی و توسعه اشتغال خواهد بود.

    سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان با اشاره به اینکه آموزش زیربنایی ترین نیاز بخش حمل و نقل جاده ای است، اظهار داشت: نگاه ویژه به بخش آموزش در حوزه حمل و نقل  می تواند گام های مهمی را در توسعه پایدار این صنعت بردارد.

    منصورکیایی اظهار داشت: انعقاد تفاهم نامه با سازمان فنی و حرفه‌ای از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به منظور ارتقای سطح دانش و ایمنی صنعت حمل‌ونقل کشور زمینه رشد، توسعه و اشتیاق بیشتر برای ورود رانندگان حرفه ای به حمل و نقل را فراهم می آورد.

    وی با اشاره به اینکه شش هزار و 200 نفر در بخش حمل و نقل جاده ای استان فعالیت می کنند، افزود: طی 10 سال گذشته تاکنون بالغ بر 600 نفر از شاغلان حمل و نقل جاده ای استان بازنشسته شده اند که این آمار نشان از میزان اشتغال بالا در حوزه حمل و نقل استان است.

        

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو