فونیکسریمکسبهتام

مدیر مهندسی و توسعه محصول پارس خودرو:

سهم قطعات ایرانی در برلیانس کراس تا پایان سال ۹۷ به ۴۰ درصد می رسد

عصر خودرو- مدیر مهندسی و توسعه محصول شرکت پارس خودرو از برنامه ریزی برای داخلی سازی ۴۰ درصدی خودروی جدید برلیانس کراس این شرکت تا پایان سال ۹۷ خبر داد و گفت: نخستین خودروی تولیدی ایران با استاندارد یورو ۵ به زودی وارد بازار می شود.

سهم قطعات ایرانی در برلیانس کراس تا پایان سال ۹۷ به ۴۰ درصد می رسد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، «پژمان شادچهره» در برنامه معرفی و تست خودروی برلیانس کراس توسط خبرنگاران گفت: داخلی سازی این خودرو اکنون در سطح 20 درصد و شامل تایرها، شیشه ها، بخشی از سیستم تعلیق، صندلی های خودرو، کمربندهای ایمنی و سیستم اگزوز است و این موضوع با همکاری قطعه سازان داخلی و با نظارت و تایید شرکت برلیانس انجام می شود.

    شادچهره تصریح کرد: برنامه پارس خودرو رساندن داخلی سازی برلیانس کراس به 30 درصد تا پایان امسال و 40 درصد تا پایان سال 97 است.

    وی خاطرنشان کرد: نزدیک به سه ماه است که برای تولید انبوه این خودرو آمادگی وجود دارد، اما برای عرضه آن تا اطمینان از تامین کافی قطعات و خدمات پس از فروش آن تا امروز صبر کرده ایم.

    مدیر مهندسی و توسعه محصول پارس خودرو گفت: تیراژ تولید این خودرو تا پایان امسال چهار هزار دستگاه است و سقف دو رنگ این خودرو، عامل اساسی است که تولید آن را در عمل مشکل کرده اما در صورت استقبال مشتریان از محصول، آمادگی افزایش تیراژ نیز وجود دارد. البته باید بیان کرد که رنگ سقف این خودرو برای نخستین بار در خودروهای تولیدی داخلی کشور با رنگی متفاوت از بدنه تولید می شود.

    وی در بیان برخی مشخصات و ویژگی های این خودرو خاطرنشان کرد: میزان مصرف سوخت آن به ازای هر 100 کیلومتر پیمایش 6.3 لیتر در سیکل بین شهری، 9.5 لیتر در سیکل شهری و 7.5 لیتر در سیکل ترکیبی است.

    شاد چهره گفت: گیربکس چهار سرعته اتومات با فناوری شرکت «هیوندای پاور تک»، موتور بنزینی خطی با فناوری شرکت میتسوبیشی چهار سیلندر با حجم 1498 سی سی و 16 سوپاپ و قدرت 103 اسب بخار از جمله ویژگی های این خودرو است

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو