فونیکسریمکسبهتام

قطع سهمیه سوخت خودروهای دیزلی ورامین در صورت عدم طی مراحل قانونی

عصر خودرو- مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین از قطع سهمیه سوخت خودروهای دیزلی این شهر در صورت عدم طی مراحل قانونی تا پایان شهریور ماه خبر داد.

قطع سهمیه سوخت خودروهای دیزلی ورامین در صورت عدم طی مراحل قانونی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حسن خوانساریان، بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر الزام ساماندهی ناوگان حمل و نقل مسافر درون شهری جهت عدم قطع سهمیه سوخت از آخر شهریور ماه، گفت: مرحله اول ثبت نام اولیه در سامانه ثبت نام سازماندهی و تخصیص سوخت ناوگان حمل و نقل شهری انجام می پذیرد.

    وی افزود: باتوجه به برنامه ریزی‌های انجام شده و ابلاغ سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ، ساماندهی ناوگان حمل و نقل مسافر  درون شهری با سوخت دیزلی انواع مینی بوس ها و اتوبوس های فعال در سرویس مدارس ، ادارات ، کارخانجات و... که در شهر ورامین و حومه ارائه خدمت می کنند، امری ضروری می باشد که در این خصوص در دو مرحله انجام می شود.

    مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری ورامین اضافه کرد: در این خصوص تاکنون قریب 1420 دستگاه اتوبوس و مینی بوس در سامانه مذکور ثبت نام کرده اند و در حال طی مراحل قانونی مرحله دوم اخذ پروانه فعالیت برای خودروها و پروانه اشتغال رانندگان ذی ربط هستند و بخشی از ناوگان فعال شهر ورامین و حومه تاکنون اقدامی نکرده اند.

    خوانساریان گفت: ثبت نام در سامانه مذکور همچنان ادامه دارد و مالکین این خودرو ها که تاکنون موفق به انجام مراحل قانونی نشدهاند، می بایستی هرچه سریع تر نسبت به ثبت اطلاعات در سامانه مذکور اقدام و با تشکیل پرونده در این سازمان، مراحل اخذ پروانه های ذیربط را انجام دهند.

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین اعلام داشت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و ابلاغی، سهمیه سوخت آن دسته از وسائل نقلیه مسافربر دیزلی درون شهری کلیه شهرهای کشور که نسبت به انجام مراحل قانونی ابلاغی ، اقدام نکنند  از آخر شهریور ماه قطع می شود، لذا براساس وظایف محوله، در راستای ارائه خدمات و همکاری در تسریع انجام این مهم و جلوگیری از قطع سهمیه سوخت ناوگان دیزلی حمل و نقل مسافر درون شهری ورامین و حومه ،  این سازمان ، همه روزه آماده پذیرش و ثبت نام و صدور پروانه های ذیربط در این خصوص است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو