فونیکسریمکسبهتام

برزگری:

وانت نیسان مشکل استاندارد ندارد

عصر خودرو : رئیس سازمان استاندارد گفت: وانت نیسان هیچ مشکل استانداردی ندارد.

وانت نیسان مشکل استاندارد ندارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۲:۴۶

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از ایسنا نظام الدین برزگری در پاسخ به ادعاهای موجود درباره وجود مشکلات استانداردی در وانتنیسان محصول شرکت زامیاد اظهار کرد: این خودرو هیچ مشکل استانداردی ندارد و اگر چنین مشکلی وجود داشت، بلافاصله شماره گذاری آن را متوقف می کردیم.
    وی افزود: وانتنیسان یک خودرو برون شهری است، بنابراین استانداردهای مربوط به آن با وانت پیکان که یک خودرو درون شهری است، متفاوت بوده و از نظر ما مشکلی ندارد.
    سازمان استاندارد از چندی پیش شماره گذاری وانت پیکان محصول ایران خودرو را به دلیل مشکل استانداردی متوقف کرده است. در واکنش به این اقدام، مدیر اجرا و نظارت بر استانداردهای خودرو شرکت ایران خودرو اعلام کرد که اگر وانت پیکان مشکل استانداردی دارد، خودرو وانتنیسان هم این مشکل را داشته و باید شماره گذاری این خودرو نیز متوقف شود.
    کیوان وزیری اظهار کرده بود: وانت پیکان دارای استاندارد یورو 2 است، ولی خیلی از محصولات دیگر از جمله سایر وانتهای تولیدی که در حال شماره گذاری هستند، حتی این استاندارد را هم ندارند و جای بسیار تعجب است که چرا تولید و شماره گذاری سایر وانتها متوقف نمی شود.

    کرمان موتوراکستریم