فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو مشهد ۹۶ (۱۹)

آغاز پیش‌فروش کوییک از شهریورماه

عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت:پیش فروش کوییک از شهریورماه آغاز می شود.

آغاز پیش‌فروش کوییک از شهریورماه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرآنلاین، مهدی جمالی در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودرو مشهد، با اشاره به اینکه قیمت نهایی برلیانس C30 حدود ٥٧.٥ میلیون تومان تعیین شده است، گفت: در پی تبلیغات انجام شده تقاضاهای زیادی برای این خودرو مطرح شده در این راستا از واحد تولید تقاضا کرده ام که به گونه ای عمل کنند که پاسخگوی تقاضا باشند و شاهد تشکیل صف برای این محصول مانند سایر محصولات نباشیم.

    آغاز پیش فروش کوییک از شهریورماه

    مدیرعامل سایپا با بیان اینکه به زودی و حداکثر تا اوایل شهریور ماه پیش فروش خودروی کوییک را آغاز خواهیم کرد، تصریح کرد: این خودرو آبان ماه وارد بازار می شود و مطالعات در زمینه قیمت گذاری در حال انجام است به طوری که هم زمان با آغاز پیش فروش قیمت را به صورت قطعی اعلام می کنیم تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کنند.

    خروج پراید از چرخه تولید قبل از موعد مقرر

    وی در ادامه درباره مسائل مطرح شده در زمینه تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی درباره قیمت پراید، گفت:به رغم میل باطنی خودم به دلیل اینکه پراید متعلق به اقشار کم درآمد است و بخشی از درآمد خانوارهای ایرانی را تامین می کند، قصد دارم به صورت خودجوش و پیش از اینکه زمان اجرای استانداردهای اجباری ٨٣ گانه در تاریخ اول دی ماه ٩٧ برسد، این خودرو را از بازار خارج کنیم.

    جمالی درباره نگرانی مردم نسبت به جایگزینی پراید با یک محصول دیگر اظهار کرد: در گروه سایپا مطالعات خوبی انجام شده و محصولاتی طراحی شده تا بتواند پاسخگوی نیاز این اقشار باشد.

    همکاری با رنو فعلا ادامه دارد مدیرعامل گروه سایپا در ادامه در پاسخ به سوالی درباره وضعیت قرارداد رنو خاطرنشان کرد:قرارداد جدید رنو ارتباطی به سایپا ندارد، البته تا زمانی که محصولات ال ٩۰ و بی ٩۰ تولید شود همکاری ما با رنو ادامه دارد.

    وی با بیان اینکه اگر رنو از شرکای خوب ما است و اگر بتواند شرایط ما را بپذیرد همکاری ما در آینده با این خودروساز ادامه پیدا خواهد کرد، تاکید کرد:صادرات ٣۰ درصدی، داخلی سازی ٧۰ درصدی از جمله شروط ما است.

    جمالی در پاسخ به سوالی درباره افزایش سهم چینی ها در خودروهای سایپا، تصریح کرد:با پلت فرم جدیدی (SP0)که در گروه خودروسازی سایپا طراحی شده و قول دادم که محصول آن تا پایان سال عرضه شود، خواهیم دید که ما خودروسازی هستیم که اصل کارمان بر مبنای اقتصاد مقاومتی است.

    مدیرعامل سایپا با بیان اینکه خودروسازی هستیم که می توانیم  محصول تولید و به بازار عرضه کنیم، اظهار کرد: این خودرو که اوایل اسفند ماه معرفی می شود، کاملا ایرانی بوده و همه سلایق را تامین خواهد کرد.

    به گفته او بر روی این مگا پلت فرم سالیانه حداقل دو خودرو طراحی می شود که از افتخارات صنعت خودرو خواهد بود.

    جمالی ادامه داد:٤ مدل خودرو بر روی این پلت فرم تولید می شود که در حوزه های قیمتی متفاوت خواهد بود اما با توجه به کیفیت و همچنین به دلیل اینکه غرور ملی خودروساز کشور را پاس می دارد،می تواند آینده خوبی را برای صنعت خودرو کشور رقم بزند.
    حمایت از تولید پلت فرم ملی ادامه می یابد

    وی درباره سرنوشت پروژه هاس سایپا در دولت دوازدهم در صورت تغییرات در کابینه، خاطرنشان کرد:ما یک بنگاه مستقل خصوصی هستیم و فعالیت هایمان مورد حمایت دولت بوده به گونه ای که بسیاری از دولتمردان و مرکز تحقیقات ما بازدید کردند و  با توجه به اینکه تولید این حمایت ادامه خواهد داشت.


    نیسان تا حدودی شرایط سایپا را پذیرفته است

    جمالی با اشاره به اینکه مذاکرات با نیسان ادامه دارد، تاکید کرد:شرایط را اعلام کردیم و نیسان تا حدودی این شرایط را پذیرفته و امیدواریم که زودتر به نتیجه برسد.

    مدیرعامل گروه سایپا در پاسخ به سوالی درباره دلیل بسته بودن نماد سایپا گفت: ما مجمع خوبی برگزار کردیم و طی کمتر از دوسال انقلابی در ترازنامه و صورت های سود و زیان خود ایجاد کرد، اکنون هم از نظر من نماد سایپا باید باز می شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو